שמעון ברונר, משרד התמ"ת: "נעמיק החדירה לרשתות החברתיות; עלינו להשתפשף בתחום"

"על מנת לממש את תפיסת 'האזרח במוקד', עלינו ליישם את התפיסה הרב-ערוצית בתקשורת מולו", אמר ברונר, מנמ"ר המשרד ● הוא הבטיח, כי "ניכנס לעולם אספקת שירותים לאזרחים באמצעות טלפונים חכמים; כבר כיום אנחנו מספקים שירותים רבים באמצעות האינטרנט ואין שום סיבה שהאזרחים לא יוכלו לקבל את השירותים הללו למכשיר הנייד שלהם"

שמעון ברונר, מנמ"ר משרד הכלכלה. צילום: קובי קנטור

"עלינו, המנמ"רים הממשלתיים, להשתפשף בתחום הרשתות החברתיות, על מנת להעמיק את החדירה של המגזר הציבורי לתחום, בגלל התועלות הטמונות בו", כך אמר שמעון ברונר, מנמ"ר משרד התמ"ת.

ברונר דיבר ב-WORLD e-Gov Forum 2011, כנס המיחשוב למגזר הציבורי-ממשלתי. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות עובדי IT, לקוחות וספקים מהתחום ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה. הוא דיבר בפאנל בנושא פתרונות ויישומים בממשלה, אותו הנחה יעקב נבות, חבר ועדת התכנים בכנס ולשעבר מנהל שע"ם.

לדברי ברונר, "על מנת לממש את תפיסת 'האזרח במוקד', עלינו ליישם את התפיסה הרב-ערוצית בתקשורת מולו. ניכנס לעולם אספקת שירותים לאזרחים באמצעות טלפונים חכמים. כבר כיום אנחנו מספקים שירותים רבים באמצעות האינטרנט ואין שום סיבה שהאזרחים לא יוכלו לקבל את השירותים הללו למכשיר הנייד שלהם".

סיגל לביא בירן, דירקטורית מכירות ב-QlikView ישראל. צילום: קובי קנטור"ברשתות חברתיות, אנחנו מצויים עדיין בחיתולים", הוסיף. "התחלנו לגשש ולגעת בו, תוך שימוש ביו-טיוב (YouTube) ובפייסבוק (Facebook), ואנחנו מספקים באמצעות אתרים אלה שירותים לאנשים בעלי מוגבלויות, תוך שיתוף עולה עם נציבות שיוויון הזדמנויות בעבודה. בשלב מאוחר יותר נרחיב את הפעילות שלנו בתחום זה, ונעשה זאת כמה שיותר מהר".

סיגל לביא בירן, דירקטורית מכירות ב-QlikView ישראל, ציינה שבמסגרת תפקידה היא אחראית על קידום פעילויות החברה, תוך התמקדות במגזר הביטוח ובמגזר הציבורי-ממשלתי. החברה, אמרה, "מובילה מהפכה בתחומי החיקור העסקי והבינה העסקית".

לדבריה, כחלק מהפעילות בכלל עולם הבינה העסקית, QlikView ישראל מציעה פתרונות לעולם המדיה החברתית, כריית נתונים ממנו וניתוח שלהם. "מנהלים רוצים לראות בצורה אחודה את כלל הדו"חות, בצורה משותפת מתוך כל האתרים השונים", אמרה לביא בירן. "יש לנו היכולת לספק את המידע הזה, מבוסס ניתוח נתונים, על מנת לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות של המנהלים ולסייע להם לפעול במהירות". היא הוסיפה, כי ביכולתם להריץ מודלים אלה גם על גבי טלפונים חכמים ורכיבי מיחשוב נייד, "בצורה שקופה".

לביא בירן סיימה בציינה, כי בימים אלה, החברה משיקה גרסה חדשה שתאפשר שיתופיות וזמינות של היישומים בעולם המיחשוב הנייד. "מערכות שלנו מצויות במשרדי ממשלה, בין השאר בפרויקט במשטרה, שבמסגרתו שוטרים משתמשים במערכת על מנת לחקור סוגי פשיעה שונים ולנתח אותם לעומק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים