רן הרפז מונה למנמ"ר סלקום

הרפז, ששימש עד כה כסמנכ"ל הטכנולוגיות של 013-נטוויז'ן, יכנס לתפקידו החדש בתחילת דצמבר, לאחר סיום הליך החפיפה עם המנמ"ר היוצא של סלקום, דורון פלח, שמונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק ישראל ● מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא: "יכולותיו של רן יתרמו רבות לקבוצה הממוזגת בשוק דינמי ומאתגר"

רן הרפז מונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע של סלקום וחבר הנהלת החברה. הרפז יכנס לתפקידו החדש בתחילת דצמבר, לאחר סיום הליך החפיפה עם המנמ"ר היוצא של סלקום, דורון פלח, שמונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק ישראל. מלבד הרפז, התמודדו על תפקיד המנמ"ר מספר בכירים בסלקום, ובהם אריה דרעי, ה-CTO של החברה.

בתפקידו האחרון כיהן הרפז במשך שלוש שנים כסמנכ"ל הטכנולוגיות של 013-נטוויז'ן. לפני כן שהה חמש שנים בעמק הסיליקון בארה"ב, שם החזיק בתפקידי מפתח בחברת התשלומים Paypal, כראש מחלקת אסטרטגיה צרכנית, ובחברת התוכנה סקייבוקס, כסמנכ"ל קשרי לקוחות. כמו כן שימש הרפז כיועץ אסטרטגי-עסקי בחברת הייעוץ מקינזי, כסמנכ"ל פיתוח בחברת הסטארט-אפ סנקטום, שנרכשה על ידי יבמ (IBM), וכארכיטקט תוכנה באמדוקס.

להרפז תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, אמר בעקבות המינוי, כי "הבחירה ברן נובעת מניסיונו והישגיו המרשימים בפעילותו ב-013-נטוויז'ן, ויכולותיו יתרמו רבות לקבוצה הממוזגת בשוק דינמי ומאתגר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים