תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "הצלחתנו בשוק ה-IT הישראלי נובעת מיכולתנו לחדש ללא הרף את סל המוצרים ללקוחות ארגוניים"

"NessPRO היא בית לפתרונות חדשים המצויים בפסגת הטכנולוגיה – הן מוצרי תשתית והן מוצרים לליבת העסקים של הלקוחות", אומר דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, לקראת כנס שייערך באילת ב-16-17 בנובמבר ● NessPRO חוגגת השנה 35 שנים לפעילותה

15/11/2011 15:10

הילל יוסף

"ההצלחה שלנו בשוק ה-IT הישראלי נובעת מהיכולת שלנו לחדש ללא הרף את סל המוצרים של החברות אותן אנו מייצגים בשוק הישראלי. רק בשנה האחרונה צירפנו עוד עשר נציגויות להיצע שלנו, ואנו מייצגים קרוב לארבעים חברות – ישראליות ומחו"ל", כך אומר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, לקראת כנס שעורכת החברה באילת ב-16-17 לחודש.

"אני גאה שמתוך עשר החברות החדשות אותן אנו מייצגים – שש מהן ישראליות" מציין דבורסקי. "הכנס השנה הוא ייחודי במתכונתו: ראשית – הוא נערך בעידן של הרוכשים החדשים של נס. שנית – הכנס נערך בשיתוף אנשי חברת המחקר STKI. האנליסטים שלה יציגו את המגמות, האתגרים והמצוקות של המנמ"רים הארגוניים, ואנו נבוא ונציג את המענה לבעיות אלה. כך ייווצר בינינו לבין האנליסטים דיאלוג פורה, שיביא לערך מוסף עבור הלקוחות הארגוניים – דיאלוג של קבוצת אנליסטים עם ומול אנשי קבוצת המוצרים". עוד ציין דבורסקי כי בכנס ירצו רו"ח ד"ר ירון זליכה, ראש התמחות חשבונאות במינהל עסקים במכללת קריית אונו ולשעבר החשב הכללי במשרד האוצר, וכן העיתונאי ד"ר רונן ברגמן.

"לאחר 35 שנות פעילות NessPRO הפכה למותג בשוק הישראלי", אמר דבורסקי, "בנוסף למכירת המוצרים שהיא מייצגת, אנו מתמחים גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלה".

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיותמהם מנועי הצמיחה של NessPRO?
"מנוע הצמיחה המרכזי הוא ללא ספק תחום ניהול התוכן שהולך ותופס תאוצה. אנו מייצגים בישראל את משפחת מוצרי ניהול התוכן Documentum מתוצרת EMC, ומהווים שחקן דומיננטי בשוק זה. בימים אלה פורסם הזוכה במכרז הממשלתי לניהול תוכן ואנו גאים שהממשלה בחרה ב-Documentum ו-NessPRO כפתרון רוחבי לכל משרדי הממשלה ויחידות הסמך שלה. כפי שאמר טל הרמתי, סגן בכיר לחשב הכללי במשרד האוצר, 'נפל דבר בשוק המיחשוב בישראל'. אני גאה שנספרו תוביל שינוי דרמטי זה.

תחום המצוי בצמיחה הוא העולם הנייד, בו אנו שותפים אסטרטגיים של סאפ (SAP), עם הפתרונות של סייבייס (Sybase), וכבר יש לנו היום לקוחות והזדמנויות רבות בהמשך".

הצלחנו בשנים האחרונות לשלב לצד  מוצרי תשתית פתרונות הנמצאים במרכז ליבת המיחשוב של הלקוחות שלנו. פרויקט הענק של הביטוח הלאומי מבוסס על מוצר לניהול חוקה BLAZE אותו אנחנו מייצגים, ומשולבים בו מספר לא קטן מאנשי NessPRO.
גם מכרנו פתרון Enterprise Architecture  פתרון לניהול תהליכים מבית TRUX לאחד הבנקים הגדולים בישראל.

אנחנו מנסים לקדם בישראל את פתרון הארנק האלקטרוני באמצעות פתרון של סייבייס".

"לאחר תקופה מסויימת של בדיקת נושא הרשתות החברתיות אנחנו נמצאים עמוק בתוך הנושא. צירפנו כבר נציגויות שמטפלות בנושא הרשתות החברתיות ואף יש לנו לקוחות חדשים.

"NessPRO היא בית לפתרונות חדשים המצויים בפסגת הטכנולוגיה" סיכם דבורסקי "אין לקוח בשוק הארגוני שאין לו מוצר של חברה אותה אנו מייצגים. אנו משלבים בין חברות עימן אנו צועדים כבר שלושים שנים, לצד ייצוג של חברות צעירות ומובילות בתחומן. בכך כוחנו.  ידענו לעשות את  קפיצת המדרגה הטכנולוגית ולשלב לצד מוצרי הנישה מוצרי ליבה אסטרטגיים, דבר שיחזק את הקשר בינינו לבין לקוחותינו. זאת, לצד ההון האנושי המנוסה שלנו, המונה 130 עובדים, חלקם עובדים בעלי ותק של יותר מ-20 שנים, וזה לא טריוויאלי בענף שלנו. אנו משלבים הון אנושי וטכנולוגי ומספקים ערך מוסף ללקוח".

אירועים קרובים