המנכ"ל לשעבר של Genentech מונה לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של אפל – במקום סטיב ג'ובס

מאפל נמסר, כי לווינסון התמנה לתפקיד אחרי שש שנים של כהונה כ-"אחד הדירקטורים המובילים" במועצת המנהלים שלה ● הוא מכהן כחבר במועצות המנהלים של חברות נוספות ושל האוניברסיטאות MIT והרווארד ● רוברט איגר, הנשיא והמנכ"ל של חברת וולט דיסני, נבחר כחבר נוסף במועצת המנהלים של אפל

אשמה. אפל

ארתור לווינסון, המנכ"ל לשעבר של חברת הביו-טכנולוגיה Genetech, מונה לתפקיד יושב ראש מועצת המנהלים של אפל (Apple). לווינסון מחליף בתפקיד זה את סטיב ג'ובס, שנפטר בחודש שעבר. כחבר נוסף במועצת המנהלים נבחר רוברט איגר, הנשיא והמנכ"ל של חברת וולט דיסני (Walt Disney).

מאפל נמסר, כי לווינסון מכהן כ-"אחד הדירקטורים המובילים" במועצת המנהלים שלה מאז 2005 והוא כיהן בוועדות של מועצת המנהלים לביקורת וכספים, מינויים וממשל ארגוני וכן תגמול. הוא דירקטור גם במועצות המנהלים של החברות Amyris ו-NGM Biopharmaceuticals ובהנהלות של האוניברסיטאות MIT והרווארד. כמו כן, הוא חבר במועצה לייעוץ מדעי של המרכז על שם סלואן-קטרינג לטיפול בסרטן ומחקר (Memorial Sloan-Kettering Cancer Center) ובמועצה המייעצת של מכון לואיס-זיגלר לגנומיקה משלבת (Lewis-Sigler Institute for Integrative Genomics).

איגר מכהן גם בהנהלות של האנדרטה והמוזיאון הלאומיים האמריקניים להנצחת אירועי 11 בספטמבר (National September 11 Memorial & Museum) ומרכז לינקולן לאמנויות הבמה (Lincoln Center for the Performing Arts). לאפל יחסים קרובים עם חברת דיסני, מאז הרכישה של חברת פיקסאר (Pixar) שהקים ג'ובס, ואף עמד בראשה תקופה מסוימת. ג'ובס עצמו כיהן גם במועצת המנהלים של דיסני.

תפקיד יושב ראש מועצת המנהלים של אפל התפנה עם פטירתו של ג'ובס ב-5 באוקטובר, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. ג'ובס מונה לתפקיד יושב ראש מועצת המנהלים של אפל באוגוסט, לאחר שהתפטר מתפקיד מנכ"ל החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים