יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "אנחנו בוחנים כניסה לשוק ה-IPTV, כחברה ממוזגת"

"יש לנו את הידע, המשאבים והטכנולוגיה להיות שחקן משמעותי בתחום", אמר סבג בכנס סלקום מדיה, שמתקיים הבוקר (ד') ● לדבריו, "בעוד כשנה, כמות הטאבלטים והלפטופים תהווה מחצית ממכירות הטלפונים החכמים שיימכרו על ידי חברות התקשורת"

סלקום בוחנת כניסה לשוק ה-IPTV, כחברה ממוזגת – כך אמר יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של החברה, בכנס סלקום מדיה, שנערך הבוקר (ד'). לדבריו, "יש לנו את הידע, המשאבים והטכנולוגיה להיות שחקן משמעותי בתחום".

במהלך הכנס הציג סבג את חזון השילוב של שירותי טלוויזיה, אינטרנט וסלולר תחת מה שהוא כינה "חוויה עוטפת מסכים". לדבריו, חיבור התכנים מהטלוויזיה, הנגישות והמידע הרחב מהאינטרנט והפרסונליזציה וזיהוי המיקום שמציע הסלולר יאפשרו ליצור חוויה אחת כוללת.

סבג הוסיף, כי הדבר ישפיע על התוכן כבר בשלב היצירה שלו. הוא ציין שמחקרים מראים שכבר כיום, 40% מבעלי הטלפונים החכמים ״משלימים״ את חוויית הצפייה בטלוויזיה באמצעות חיפוש תכנים ואינטראקציות באינטרנט. בנוסף, ההערכה היא שבעוד שנה יהיו בישראל שלושה מיליון טלפונים חכמים. לפיכך, אמר סבג, "התוכן יצטרך להיבנות כיחידה אחת שחיה בשלושה מסכים מאוחדים, וזאת תוך חיבור והמשכיות בין המסכים". הוא הוסיף, כי "אני מאמין שבעוד כשנה, כמות הטאבלטים והלפטופים תהווה מחצית ממכירות הטלפונים החכמים שיימכרו על ידי חברות התקשורת".

עוד הוא אמר, כי שילוב המסכים יאפשר בנוסף להגיש תכנים שיותאמו באופן אישי לצרכן, לפי ההעדפות והרגלי הצפייה שלו. כמו כן, יאפשר השינוי לשלב את צריכת התכנים בפעילות ברשתות חברתיות, תוך שיתוף התכנים, כתיבת תגובות וקבלת מידע בזמן אמת. "צריכת תוכן שכזו תגרום למעורבות גבוהה של צרכנים בתוכן ואף ליכולת להשפיע עליו," ציין סבג.

לדבריו, "לחוויה הזו של הצרכן תהיה גם השפעה עלינו כמשווקים". לדבריו, ההשפעה הראשונית תהיה שילוב של חווית הצפייה עם חווית הקנייה. מעבר לכך, הדגיש, "פרסומות יהיו אישיות יותר, מדויקות יותר ואפקטיביות הרבה יותר". משמעות נוספת היא שהפעילות הזו – צפייה, קנייה, גלישה – ניתנת למדידה, מה שאומר שניתן יהיה לבחון, בין היתר, "כמה ראו, כמה שיתפו, כמה שמרו, כמה קנו, כמה אהבו, כמה שנאו, כמה דיברו וכמה רוצים", אמר. "היום אנחנו משלמים לפי רייטינג. מחר נשלם לפי הנעה לפעולה".

לצורך יישום המהפכה הזו, אמר סבג, יש צורך באיחוד כוחות פנימי, והמיזוג של סלקום ו-013-נטוויז'ן, שאושר לפני כחודשיים, הוא צעד חשוב והכרחי למימוש ההתפתחות הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים