עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "השלב הבא – שילוב בין יכולות המדיה השונות"

"השינויים הללו טומנים בחובם אתגרים משמעותיים לא רק עבור מפעיל הסלולר, אלא גם לגופי התקשורת והתוכן בטלוויזיה ובאינטרנט, וכן לגופים מסחריים", אמר שפירא בכנס סלקום מדיה, שמתקיים היום (ד') ● הוא התייחס למיזוג עם 013-נטוויז'ן ואמר, כי הוא "יאפשר לנו ליצור עולם תקשורת אינטגרטיבי" ● בהתייחס לעזיבתו הקרובה את החברה ציין שפירא, כי "עם האמת שאיתה הגעתי אני גם עוזב"

"כניסת סלקום לתחום הנייח, באמצעות רכישת 013-נטוויז'ן, פותחת עבורנו דרך חדשה, ותאפשר יצירת עולם תקשורת אינטגרטיבי", כך אמר היום (ד') מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בפתיחת כנס סלקום מדיה הרביעי, שמתקיים בתל-אביב.

לדבריו, "אני מאמין שהשלב הבא בהתפתחות התקשורת והמדיה יהיה בשילוב בין יכולות המדיה השונות וביצירת חוויית לקוח חדשה לחלוטין". שפירא הוסיף, כי השינויים הללו טומנים בחובם אתגרים משמעותיים "לא רק עבור מפעיל הסלולר, אלא גם לגופי התקשורת והתוכן בטלוויזיה ובאינטרנט, וכן לגופים מסחריים, שהסלולר עשוי להוות פלטפורמה משמעותית בעשייה העסקית שלהם".

שפירא התייחס גם לעזיבתו הקרובה את החברה. "כשהגעתי לסלקום לפני כשש שנים, חשבתי שעליי לשים בצד את האמיתות שאיתן הגעתי ושהן לא רלוונטיות יותר בעולם ההיי-טק. כיום, לאחר שש שנים, כשאני עוד מעט נפרד מסלקום, רציתי לומר לכם שעם האמת שאיתה הגעתי אני גם עוזב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים