Arrow ECS תפיץ את מוצרי Xsigo ו-Riverbed Technologies בישראל

המוצרים של Xsigo מאפשרים לארגונים ליצור סביבה וירטואלית דינמית, בין שרתים, מערכות Storage ומתגי תקשורת ● Riverbed פועלת בתחום האצת יישומים ברשתות WAN וניטור תעבורה וביצועים ברשתות מבוזרות, ובין מוצריה ניתן למצוא את Cascade - מערכת לניטור ביצועי יישומים בזמן אמת - ואת מערכת Steelhead, שמאפשרת ייעול התעבורה בין יישומים למשתמשים ושיפור ביצועים שמונע בעיות של איטיות ברשתות מבוזרות

חברת Arrow ECS תפיץ מעתה בישראל באופן בלעדי את מוצריהן של שתי חברות – Riverbed Technologies ו-Xsigo.

מ-Xsigo נמסר, כי מוצריה מאפשרים לארגונים ליצור סביבה וירטואלית דינמית, בין שרתים, מערכות איחסון ומתגי תקשורת. מוצרי החברה יודעים לנתב את המשאבים הרצויים לכל שרת וירטואלי בצורה יעילה ומהירה, ובכך מורידים את עלות תפעול הדטה סנטר הארגוני.

"השילוב בין מערכות איחסון, וירטואליזציה ותקשורת הינו קריטי בכל ארגון בינוני ומעלה, ובוודאי לכל מי שמתכוון ליישם ענן פרטי", אמר דורון דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. לדבריו, "מערכות ה-Virtual Fabric של Xsigo מאפשרות אופטימיזציה של כלל המרכיבים הללו על מנת ליצור סביבת שירות דינמית, שיודעת להשתנות בזמן אמת. זאת, על מנת למקסם את משאבי המיחשוב ואת יכולות הדטה סנטר הארגוני. החיסכון בעלויות שניתן להגיע אליו באמצעות אלה משמעותי ביותר ומקצר באופן ניכר את זמני יישום פרויקטי איחסון גדולים".

Riverbed פועלת בתחום האצת יישומים ברשתות WAN וניטור תעבורה וביצועים ברשתות מבוזרות. בין מוצריה ניתן למצוא את Cascade – מערכת לניטור ביצועי יישומים בזמן אמת – ואת מערכת הדגל של החברה, Steelhead, שמאפשרת ייעול התעבורה בין יישומים למשתמשים ושיפור ביצועים ניכר שמונע בעיות של איטיות ברשתות מבוזרות. Riverbed ממוקמת בריבוע המוביל בתחום האצת ביצועי יישומים, כך על פי המחקר האחרון של גרטנר (Gartner).

דרייר אמר, כי "יכולות המוצרים של Riverbed, כמו גם החיסכון שהם מביאים למערכות המידע הארגוניות, יוצרים הזדמנות מצוינת עבורנו, ביחד עם המוצרים שאנחנו מפיצים, כגון כאלה של EMC, ג'וניפר (Juniper) ו-F5. מגוון המוצרים בתחום הדטה סנטר מאפשר לנו לתת מענה כוללני למגוון הצרכים בעולם ה-IT והענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים