תוכן שיווקי

iSecure נבחרה למפיצת פתרונות חסימת איומים אלחוטית של חברת AirTight Networks

17/11/2011 15:18

AirTight Networks, המובילה בהגנה על מערכות תקשורת אלחוטיות, הכריזה כי חתמה על הסכם הפצה עם iSecure מפיצה של פתרונות ממוקדים. במסגרת ההסכם, iSecure תפיץ את פלטפורמת SpectaGuard  והפתרונות המשלימים באמצעות ערוצי הפצה שמתמחים בפתרונות ובהקמות של רשתות WIFI גדולות של החברה בישראל.

"אנו שמחים כי AirTight בחרה ב-iSecure כמפיצה בישראל", אומר אייל אחיאל, מנכ"ל iSecure. "בימים בהם הרשתות האלחוטיות הולכות ותופסות תאוצה בארגונים, עולה שוב בעיית אבטחת הרשתות מחדירה חיצונית לארגון ויציאה של משתמשי החברה לרשתות חיצוניות לא מאובטחות, יחד עם זאת כאשר כמעט כל עובד היום משתמש ב-Smart Phone עם יכולות Access Point להתחברות לרשתות לא מאובטחות ביחד עם חיבור כבל למחשב הנייד המאפשרת כניסה לרשת הארגונית, תהליך אבטחת המידע הופך להיות מורכב יותר".

בלי הכלים הנכונים בכדי להבין מה קורה במרחב האווירי שלך, העסק שלך חשוף. Rogue AP, נקודות ביקורת עובדים, עובד עם חיבור לרשת של השכן או האקר היושב במגרש החניה שלך – כל אלה יכולים לפתוח דלת אחורית לתוך הרשת הארגונית שלך ולסכן את הנתונים. מערכת WIPS AirTight נועדה להגן על העסק שלך על ידי ניטור, סיווג, חסימה והגנה על המרחב האווירי שלך 7×24 מבלי להוסיף נטל מינהלי.

AirTightAirtight Networks הינה מובילת שוק עולמי בתחום האבטחה האלחוטית ופתרונות תאימות. Airtight מגנה על איומי אבטחה מהבעיה ההולכת וגדלה של מערכות Wi-Fi בארגונים תוך מתן אפשרות לארגונים לנהל טוב יותר את סביבת ה-WLAN שלהם ולציית לרגולציות (סטנדרטים אלחוטיים PCI-DSS) המערכת מאפשרת לנקוט בצעדים נגד כל איום האבטחה האלחוטית באופן אוטומטי על ידי איתור וחסימת כל ההתקנים האלחוטיים המייצרים אירועים ברשת עם דיוק להצביע לסווג ולזהות סיכון אמיתי לביטחון הרשת הארגונית.

טכניקות הפטנט של מערכת SpectaGuard מזהה קשרים אלה המהווים סיכון אמיתי לביטחון שלך ואז במדויק מאתרת כל נקודת גישה בלתי מורשית או לקוח על המפה שלך להסרה מהירה.

מערכת SpectaGuard מבוססת סנסורים אשר מפוזרים בארגון לאחר שהמערכת ממקמת אוטומטית כל סנסור לפי מפת הבניין לקליטה וסריקה מכסימלית של האוויר. כל סנסור סורק עד 1,500 מטר ריבוע ומדווח למערכת ניהול מרכזית, שרת שמנטר מדווח ומבצע את הניתוק או השמירה על מערכות ה- Access Point שבארגון ומוגדרות במדיניות הקבועה מראש.

Rogue AP's פרוסים בדרך כלל על ידי עובדים המחפשים גישה אלחוטית מהירה, הם מותקנים ללא בקרת אבטחה ברשת ה-WLAN על ידי אותנטיקציה או הצפנה כמו Wired Equivalent Protocol, 802.1x, 802.11, כמו כן Smarts Phones עם יכולות גישה. באופן הזה הם עוקפים את כל מנגנוני האבטחה הארגוניים משום שבאופן עקרוני הם יכולים להתחבר באמצעות ה-AP הלא מורשים לכל רשת Ethernet בארגון.

אירועים קרובים