שבוע אורקל 2011 נפתח הבוקר בהשתתפות יותר מ-2,000 אנשי IT

האירוע יכלול מגוון של סמינרים מקצועיים, ביניהם בנושא המחאה החברתית, לצד פעילות נטוורקינג ● אורקל וג'ון ברייס הדרכה יכריזו במהלך השבוע על פרויקט ליצירת תהליכים להכשרה, גיוס והגדלת הידע והמשאב האנושי בקרב הקהילות החרדית, הערבית והאתיופית

יותר מ-2,000 אנשי IT עתידים לפקוד במהלך השבוע הקרוב את שבוע אורקל 2011, שנפתח הבוקר (א') במלון דניאל בהרצליה. האירוע יכלול מגוון של סמינרים מקצועיים, ביניהם בנושא המחאה החברתית, לצד פעילות רישות חברתי (נטוורקינג).

האירוע מתקיים זו השנה ה-18 ברציפות ויימשך עד יום ה'. הכנס הינו פרי שותפות ארוכת שנים בין אורקל (Oracle) ישראל לג'ון ברייס הדרכה.

הסמינרים וההרצאות המקצועיות שיתקיימו במסגרת האירוע יעסקו בעולמות התוכן המעסיקים את עולם הטכנולוגיה לקהל יעד הכולל, בין היתר, מנהלים, מפתחים, ארכיטקטים, DBA, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות וכלל קהילת אנשי המקצוע של אורקל.

במסגרת הסמינר שיוקדש למצוקת הדיור ולמחאה החברתית יאזינו מנהלי היי-טק בכירים, מנהלי פרויקטים ומנמ"רים להרצאתו של ערן אהרונוביץ', מומחה בכיר למשכנתאות. הוא יחשוף בפניהם את הסכנות הטמונות במשכנתא, ילמד אותם להתמודד בדרך הנכונה עם צומת הבחירה בין השכירות והרכישה ויסייע להימנע ממכשולים מיותרים. הסמינר יהיה בחינם, להבדיל משאר מאות הסמינרים שיועברו בשבוע זה תמורת תשלום.

בין היתר, יעסקו הסמינרים בתחומי הטכנולוגיות, מיומנויות הניהול, התשתיות והפיתוח בנושאי "עיצוב חוויית המשתמש במערכות הבינה העסקית" וכן "אינטגרציה ארגונית ו-SOA". למנהלים יועברו סמינרים בנושאי "תקשורת ניהולית ואפקטיבית", "עקרונות בניהול זמן אפקטיבי", "סוגיות משפטיות בעולם התוכנה וה-IT" ועוד.

שיתוף פעולה למען הקהילות החרדית, הערבית והאתיופית

אורקל וג'ון ברייס הדרכה יכריזו במהלך השבוע על שיתוף פעולה שמטרתו לייצר תהליכים להכשרה, גיוס והגדלת הידע והמשאב האנושי בקרב הקהילות החרדית, הערבית והאתיופית. הפרויקט הינו חלק מקמפיין גיוס של אורקל העולמית. במהלך שבוע אורקל יינתנו מלגות למועמדים פוטנציאלים ויועברו קורסים במטרה לקדם את הידע באוכלוסיות הללו.

לדברי אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל, "במסגרת קמפיין גיוס עולמי של אורקל וקליטת 1,700 עובדים באזור EMEA (אירופה, אפריקה והמזרח התיכון – י.ה.), החלטנו באורקל ישראל לשים דגש על הכשרה והסמכה של האוכלוסיות הללו. כבר עתה אנחנו מעורבים בפרויקטים מקצועיים רבים, ואנחנו מכריזים על 2012 כעל שנת קליטה לאוכלוסיות הללו, שכיום מתקשות מאוד להיקלט בחברות היי-טק בישראל, למרות הפוטנציאל האנושי והמקצועי הגלום בהן".

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה ודירקטור במרכז אקדמי דן, ציין ש-"אורקל ואנחנו צברנו סיפורי הצלחה בהכשרה ובהסבה של עולים חדשים מהעלייה הרוסית בשנות ה-90', כמו גם בהכשרה ובהסבה של נשים מהמגזר החרדי בשבע השנים האחרונות, במסגרת פרויקט תלפיות של מטריקס (Matrix)". הוא הוסיף, כי "אחד ממנועי הצמיחה החשובים של תעשיית ההיי-טק וה-IT הישראלית מבוסס על היכולת שלנו לשלב במעגלי התעסוקה כוח אדם מהמגזרים האתיופי, החרדי והערבי. נעניק מלגות לאנשים מהמגזרים הללו, במטרה לעודד את ההשכלה האקדמית בתחום המיחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים