דיווחים: אמזון מפתחת טלפון חכם משלה

בסיטיגרופ מעריכים שהטלפון החכם של אמזון יופיע לקראת סוף השנה הבאה ויעלה פחות מ- 200 דולרים ● כמו כן, מעריכים בחברה שהמכשיר יצויד במעבד OMAP 4 מתוצרת טקסס אינסטרומנטס ובשבב תקשורת שתומך בשני סוגים של רשתות סלולר מתוצרת קוואלקום ● מערכת ההפעלה שלו צפויה להיות אנדרואיד

נציגיה ביקרו בישראל. אמזון

אמזון (Amazon) שוקדת על פיתוח של טלפון חכם שיושק ברבעון האחרון של 2012 – כך העריך מרק מהוני, אנליסט מסיטיגרופ (Citigroup), שצוטט בבלוג All Things D.

על פי מהוני, "מבדיקות שערכנו בשרשרת האספקה באסיה… אנחנו מעריכים שטלפון חכם של אמזון יושק ברבעון האחרון של 2012". עוד מעריכים בסיטיגרופ שהטלפון החכם של אמזון יצויד במעבד OMAP 4 מתוצרת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) ובשבב תקשורת שתומך בשני סוגים של רשתות סלולר מתוצרת קוואלקום (Qualcomm). מערכת ההפעלה תהיה, להערכת סיטיגרופ, אנדרואיד (Android) – כמו במקרה של מחשבי הלוח Kindle Fire.

בחברה מעריכים, כי עלות הייצור של המכשיר תעמוד על בין 150 דולרים ל-170 דולרים ליחידה וכי הוא יימכר לצרכנים תמורת סכום שאינו גבוה בהרבה מכך. מחשבי הלוח Kindle Fire נמכרים באמזון במחיר של 199 דולרים, אף על פי שבסיטיגרופ מעריכים שעלות הייצור שלהם עומדת על 210 דולרים ליחידה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מאמזון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים