הכובע של מטריקס – פרק ב'

כ-800 אורחים גדשו את אולם הכנסים אבניו לפני כשבוע בכנס הקוד הפתוח של רד-האט ומטריקס. לקוחות מן הארגונים הגדולים במשק וסטארט-אפיסטים שאפתנים באו לשמוע את ג'ים וויטהארסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט, ואת מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. גוטמן, בחר בראשית דבריו להציג קולקציה של כובעים אדומים – ממצנפתו של דרדסבא, דרך הכובע של האפיפיור, הכומתה של הרמטכ"ל, עיטורי הראש של ליידי גאגא ועד הכובע האדום של אדוארד דה בונו.

מימין: אלכס פינצ'ב, סמנכ"ל בכיר ונשיא שיווק ומכירות ברד-האט; ג'ים ווייטהרסט, מנכ"ל ונשיא רד-האט; שרון קדמי, מנכ"ל משרד התמ"ת; גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושיתופי פעולה של מטריקס

מימין: סמנכ"ל שיתופי פעולה אסטרטגיים ומנהל תוכנית הסטארט-אפים החדשה שהושקה בכנס, גילי רון, ג'ים ווייטהרסט, מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אלכס פינצ'ב, ופול קורמייר, סמנכ"ל בכיר ונשיא למוצרים וטכנולוגיות

ג'ים ווייטהרסט מכריז על תוכנית הסטארט-אפים החדשה. בשולחן: אלכס פינצ'ב, מוטי גוטמן, ושלושה ממנכ"לי הסטארט-אפים שכבר הצטרפו לתוכנית: גיא נרפז מ-totango, שרון וגנר מ-cloudyn, וגלעד פרן-ניצן מ-porticor

מליאת הכנס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים