HP הטמיעה תשתית וירטואליזציה בפלאפון בפרויקט בהיקף 1.4 מיליון שקלים

התשתית הווירטואלית שהוטמעה כוללת שבעה שרתי להב HP ProLiant BL620 - ארבעה מהם בסביבת הייצור ושלושה בסביבת הפיתוח והבדיקות ● היא מארחת כ-60 שרתים וירטואליים המשרתים מערכות מבצעיות

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

אנשי HP ישראל ביצעו פרויקט הטמעה של תשתית וירטואלית במערכות ההנדסיות של פלאפון. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו נאמד ב-1.4 מיליון שקלים.

בטרם הפרויקט נדרשו אנשי ה-IT של פלאפון להקצות חומרה ייעודית לכל מערכת – דבר שהוביל להוצאה ניכרת על רכש, איחסון ותחזוקה של שרתים מרובים, כמו גם לצריכת חשמל גבוהה. לצד אלה, התמודדה החברה עם הצורך לרכוש ולהתקין שרתים בעת השקת שירותים מתקדמים חדשים.

התשתית הווירטואלית שהוטמעה כוללת שבעה שרתי להב HP ProLiant BL620 – ארבעה מהם בסביבת הייצור ושלושה בסביבת הפיתוח והבדיקות. היא מארחת כ-60 שרתים וירטואליים המשרתים מערכות מבצעיות. הסביבה מושתתת על מערכת תוכנה של VMware.

לדברי אנשי פלאפון, הפרויקט הביא לחיסכון כספי משמעותי ולקיצור זמן ההשקה של השירותים המסופקים על ידה. הוא כלל את אספקת השרתים והתוכנה, פריסה והתקנה וכן קורסים והדרכות לצוותים הרלוונטיים בחברה.

אילן אלתר, מנהל אגף יישומים סלולריים בחטיבת ההנדסה של פלאפון, אמר ש-"ביקשנו לייצר תהליך מהיר של העלאת שירותי ערך מוסף מתקדמים ללקוחות החברה, דוגמת שירותי הווידיאו והמוזיקה בסלולר. אנחנו צופים החזר ההשקעה בתוך כמה חודשים".

ישראל קציר, מנהל אגף שרתי להב ושרתי ProLiant ב-HP ישראל, אמר ש-"הצלחנו ליצור סביבה וירטואלית מרכזית שמארחת מגוון רחב של מערכות מורכבות עם שונות גבוהה ביניהן. כל זאת, בפרק זמן קצר יחסית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים