תוכן שיווקי

חברת ההייטק Nova הקימה פורטל ארגוני בינלאומי באמצעות Netwise

21/11/2011 15:14

חברת ההייטק Nova הקימה פורטל ארגוני בינלאומי רחב. הפורטל כולל עמוד בית גלובאלי, ששה אתרים שונים לתחומי רווחה, אתר משאבי אנוש, אתר הדרכה, אתר גיוס, אתר פיתוח ארגוני, אתר מעורבות בקהילה ועוד. האתר אופיין ופותח על ידי חטיבת פורטלים ו-XRM בחברת Netwise על פלטפורמת SP 2010, בשיתוף עם חברת servIT. היקף הפרויקט כ-400 אלף ש"ח.

לדברי הילה מוקויסיוס, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Nova, "הפורטל הפנימי של נובה מהווה שדרוג משמעותי בכל נושא תקשורת הפנים ארגונית. המידע, השיתוף, השקיפות יצרו חיבור בין העובדים במחלקות ובמדינות השונות. כיום כל עובד מיפן עד ישראל יכול להיכנס וללמוד מי הם עמיתיו, לשתף בתמונה, תחביבים יום הולדת ועוד. הפורטל מייצר דיאלוג ארגוני אמיתי ומשתף בעזרת בלוגים של ההנהלה, תגובות LIKE V, כתבות שמתפרסמות באופן יומיומי, סקרים ואינפורמציה שימושית להתנהלות בארגון. כל אלה מיצרים לנו בנובה שפה ארגונית אחידה כארגון גלובאלי".

צביקה דיין, סמנכ"ל ומנהל חטיבת פורטלים ב-Netwise: "חברת נובה היא חברת טכנולוגיה ישראלית שעוסקת בפיתוח מכשירי מדידה לתעשיית הסמיקונדוקטור, עם כ-350 עובדים ברחבי העולם, מה שייצר אתגר מקצועי  לייצר פורטל גלובאלי חברתי ומקצועי. על מנת להגביר את השימוש בפורטל החדש, במהלך השבועות האחרונות ראו העובדים במשרדי החברה בכל רחבי העולם כיצד נערכת החברה לקראת העלייה לאוויר: המשרדים היו מלאים בפוסטרים ענקיים המשדרים את החוויה ה-experience החדשה הצפויה למשתמשים ובוצעו פעולות שיווק פנים ארגוניות להגדיל את הצפיה. הפורטל זוכה להצלחה עצומה בחברה שתוך יומיים כבר בוצעו אליו מאות כניסות של עובדים".

אירועים קרובים