תוכן שיווקי

בינת תקשורת השיקה מתחם תצוגה לפתרונות האחסון והגיבוי של DELL ל-Data Center הארגוני

המתחם הייחודי בבית בינת מיועד להדגמת מערכת Compellent Storage Center של DELL

21/11/2011 15:41

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד בינת, השיקה מתחם ייחודי בבית בינת להצגה ולהדגמה של פתרונות האחסון המתקדמים של DELL, ובמרכזם מערכת Compellent Storage Center – המובילה את חטיבת ה- Intelligent Data Manager של DELL. המערכת נועדה להדגים את פתרונות האחסון והגיבוי החדשניים בסביבת Data Center ומציגה כיצד ניתן להתגבר על אתגרי המחשוב במעבר לסביבה וירטואלית לצד הגידול המסיבי בכמות המידע.

כלל פתרונות האחסון של DELL מבוססים על ארכיטקטורת Fluid Data, המאפשרת לארגונים לשלוט במידע הרב הגדל לעיתים באופן לא פרופורציונלי לתקציב ה-IT המיועד לאחסונו ושמירתו. הטכנולוגיה החדישה ופורצת הדרך של DELL, מבחינה בדפוס השימוש במידע ובנחיצותו לאורך הזמן. באופן זה מידע שאינו בשימוש תדיר עובר לאזור אחסון זול בעוד המידע השמיש יועבר לאזור עתיר ביצועים. כך, המערכת מורידה את עלויות הרכש כמו גם את זמן ניהול המידע, כל זאת מבלי לפגוע בביצועי וצרכי הארגון. תפיסה זו מאפשרת לכל ארגון להתקדם מאחסון נתונים פשוט לניהול נתונים יזום, חכם וזול.

דני בליצקי, סמנכ"ל מכירות מחשוב, בינת תקשורת מחשבים: "כאינטגרטור מוביל וכשותף הבכיר של DELL בישראל, בינת תקשורת גאה ללוות ולהיות חלק מכניסתה של DELL לסביבת ה-Data Center האירגוני. Dell נכנסת לתחום עם טכנולוגיות מתקדמות שרכשה במהלך השנתיים האחרונות, בהן Exanet הישראלית ו-Compellent שמצטרפות לפתרונות מבית EqualLogic . טכנולוגיות אלו ממצבות את DELL בחזית הטכנולוגיה, תוך יכולת לספק פתרונות מקיפים ומתקדמים לסביבת ה- IT ומעשירים את סל הפתרונות אותו יכולה בינת תקשורת להציע ללקוחותיה".

שלומי קוארטלר, מנכ"ל DELL ישראל: "בעידן בו כל סוגי המידע עוברים תהליך מיכון במערכות המחשוב והאחסון בפרט, נוצרים אתגרים רבים אשר רק מערכת אחסון 'חכמה' מאפשרת לשלוט, לנהל ולהוזיל את עלויותיהם. מעבר הארגונים לתשתיות מבוססות וירטואליזציה כשלב בדרך ל – Cloud Computing מחייב פתרון אחסון התומך בגמישות גבוהה, גידול שאינו מוגבל, ניצול מקסימאלי ופשטות, הקיימים בפתרונות האחסון של DELL." קוארטלר מוסיף כי "החזון שמוביל את חברת DELL ברכישת חברות העוסקות בניהול המידע (Ocarina, Exanet, Compellent, EqualLogic) הינו שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות למתן מענה לבעיות העסקיות איתן הארגון נאלץ להתמודד בגלל השינויים הטכנולוגיים התמידיים".

המערכת המתקדמת של DELL מותקנת בבינת לצד שרתים ווירטואליים מבוססים על פלטפורמת VMware וכוללים בסיסי נתונים ויישומים (Exchange, SQL) וממחישה את היכולות הטכנולוגיות המהפכניות של ה-Storage Center Compellent:

•    פתרון המספק שירותי אחסון מתקדמים וכולל וירטואליזציה מלאה כלפי השרתים, היישומים וניהול המערכת.
•    שימוש בארכיטקטורה פתוחה המאפשרת שמירה על ההשקעה ברכש ראשוני של חומרה וכן ביצוע פעולות תחזוקה ללא השבתה או פגיעה בשירות. לאי התלות בחומרה ספציפית מתלווים יתרונות של שדרוג פשוט תוך כדי תנועה ואי מחויבות לקבל החלטה על סוג טכנולוגיה ברגע תכנון המערכת.
•    יכולת ניהול חכמה והזזת מידע לפי מדדים כגון: רמת ביצועים נדרשת, יחס פעולות קריאה / כתיבה ועוד. כל האמור משקף דרישות ארגוניות בהן מחזור חיי המידע מתועל על פי התהליכים העסקיים. זאת מבוצע ע"י שימוש ב-Multi RAID Pool יחיד הכולל מנגנון Auto-Tiering חכם היודע לשנע מידע לסוגים שונים של טכנולוגית דיסקים, סוגי הגנה (RAID) ומיקום על הדיסק הפיזי עבור ה-SLA הנדרש.
•    ייעול ניצולת המשאבים ע"י שימוש בטכנולוגית Thin Provisioning עבור המידע המבצעי וכן עבור ה-SnapShots. בניגוד ל-Thin Provisioning המסורתי, פתרון ה-Storage Center Compellent מאפשר החזרת נפחי אחסון שלא נוצלו (Volume Shrinking) וכל זאת ללא תלות בשרתים ומערכות ההפעלה השונות.

אירועים קרובים