תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים

לקראת הוועידה השנתית של Salesforce.com שעורכת בלאט לפידות, ה-23 בנובמבר, מלון דן אכדיה, הרצליה

21/11/2011 15:57

לקראת סוף 2011 כיצד חברתך מסכמת את את השנה?
"שנת 2011 הייתה שנה של התפתחות וצמיחה כלכלית הן מבחינת בלאט לפידות יישומים ארגוניים והן מבחינת השוק הטכנולוגי. אנחנו רואים שמתחילה פתיחות גדולה בקרב ארגונים להיכנס לענן באפליקציות משמעותיות בארגון. בלאט-לפידות כמובילה בתחום מחשוב העננים בישראל ונציגתה הרשמית של חברת סיילספורס העולמית ממשיכה לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות ולהגדיל את הניסיון שלה בהטמעה ופיתוח על פלטפורמת הענן, הן בפרויקטים ליישום מערכת Salesforce.com CRM והן בפרויקטי פיתוח באמצעות פלטפורמת הפיתוח בענן Force.com.

כיום, לאחר 500 פרויקטים בארץ וברחבי העולם, בלאט-לפידות ממשיכה לעודד את קידום טכנולוגית מחשוב הענן בארץ ונכנסת למגזרים חדשים. בשנה האחרונה בלאט-לפידות צמחה בעשרות אחוזים בהכנסותיה ובכוח האדם במטרה להעניק שירות איכותי ומקצועי לכל לקוחותינו ברחבי העולם ובמיוחד בישראל. עם השקת הגירסה העברית של Salesforce.com CRM, נפתחו הזדמנויות מעבר לחברות בינלאומיות והשנה יישמנו את המערכת בארגונים דוגמת: שילב, נטויז'ן, ויזה כאל ואחרות".

מהן התוכניות שלכם ל-2012?
"בשנה האחרונה ארגונים בישראל מתחילים להבין שמחשוב ענן זה כאן ועכשיו. לאחר שבשנים קודמות מיישמי ה-CRM בענן היו חברות המאמצות חידושים מוקדם כמו חברות הי-טק, כיום יש לנו לקוחות ממגזרים חדשים כמו קמעונאות, טלקום, תיירות, ממשלה ועוד. מסתבר שהיום, להיות בעננים זה לא כ"כ קשה, רק צריך לפתוח את העיניים ולהבין ששם פשוט הכול הרבה יותר קל! אנחנו כאן כדי לתת ללקוחות יד ולהמשיך להעביר אותם לענן עם כל אפליקציה בארגון.

בלאט לפידות יישומים ארגונייםבמקביל לתחום ה- CRM בו יש לנו כבר מאות פרויקטים שיישמנו לארגונים בענן, נשים דגש חזק ב- 2012 על תחום ה- Social Enterprise, המשלב פתרונות מובייל ורשתות חברתיות אשר יעזרו לארגונים להתאים את עצמם לצרכים חדשים. אחד הפתרונות המובילים שיש לנו בתחום ה-Social Enterprise הוא הצ'אטר – הרשת החברתית הארגונית של סיילספורס, המאפשר לבנות רשת חברתית פנים ארגונית שמספקת שיתוף מידע וידע בין העובדים בארגון בדומה לפייסבוק ועל ידי כך להשיג יותר הזדמנויות, לייעל את השיווק ולשפר את השירות.

חדשנות היא הדגל של בלאט לפידות ואנו מייצגים את החברה שזכתה בתואר החברה החדשנית ביותר בעולם. במהלך 2011 הצגנו לשוק הישראלי את התפיסות החדשות של סיילספורס בתחום הארגון החברתי. אני מאמינה כי ב- 2012 נקצור את  הפירות וארגונים יתחילו להצטרף למהפכה הזו שכבר קורה".

ולסיכום, מה הטיעון המנצח שלכם שמשכנע ארגונים לעבור לעבוד עם יישומים בענן במקום הטמעת מערכת בארגון?
במודל הענן אין למעשה תשתיות IT כגון: מערכות אחסון, דאטה סנטר, מערכות גיבוי וכדומה. משמעות הדבר שאין  צורך לשלם לעובדים, להחזיק מקום פיזי ולשלם על אנרגיה על מנת לספק יישומים לעובדי הארגון. כאשר עובדים עם יישומים ותשתיות המותקנים בארגון, יש תקופות בהן קיימת קפיצה בהוצאות ה-IT כאשר משדרגים מערכות חומרה או תוכנה. במיחשוב ענן אין מצב שכזה. התמחור הוא קבוע על פי מספר המשתמשים. קל הרבה יותר לעמוד בתקציב שהוגדר מראש. בנוסף, עלויות הפיתוח של יישומים מותאמים קצר פי 5 כאשר מדובר בענן של סיילספורס. זאת ועוד, על פי סקר שערכה חברת Nucleus Research בסוף 2010 פתרונותיה של חברת Salesforce.com חוסכים לארגון 90% מהוצאות החשמל והאנרגיה בהשוואה לישום של פתרונות מסורתיים ובנוסף מפחיתה את רמת זיהום האויר".

אירועים קרובים