תוכן שיווקי

מאפיינים חדשים בגרסה Oracle Database 11

21/11/2011 16:14

"בסיס הנתונים Oracle Database 11g הינו, ללא ספק, בסיס הנתונים החדשני והאיכותי ביותר שאורקל הוציאה אי-פעם. הוא מספק את כל מרכיבי המפתח שמאפשרים למשתמשים בו לגדול בצורה משמעותית בכמויות המידע אותם הם מבקשים לנהל, ובו זמנית – לשמור על יכולות השליטה במערכת, במידע, להגיב במהירות לשינויים ולבצע את ההתאמות הנדרשות במהירות ובקלות", כך מוסר עמי אהרונוביץ, מנכ"ל ומייסד DBAces, לקראת הסמינר אותו יעביר ביום חמישי הקרוב במסגרת שבוע אורקל 2011. לדבריו, גרסה זו כוללת מאות חידושים, הכוללים,בין היתר, הרחבה משמעותית של יכולות ניהול העומסים. כמו כן, הגרסה מספקת מבחר רחב מאוד של יכולות אוטומטיות חדשות, המאפשרת לבצע ניהול אוטומטי של תהליכים רבים בבסיס הנתונים.

לדברי אהרונוביץ', סמינר זה יסקור בפני המשתתפים את היכולות והאפשרויות המרכזיות החדשות, המיועדות למפתחים ולמנהלי בסיסי נתונים ויתמקד בחידושים בשפת ה-SQL וכן בשפת ה-PL/SQL בסביבת בסיס הנתונים בגרסת Oracle Database 11g. כמו כן, יסקור הסמינר מספר חידושים משמעותיים וחשובים במיוחד, הכלולים כבר בגרסאות קודמות של בסיס הנתונים של חברת אורקל ואשר חשיבותם רבה, שכן הם יכולים לסייע בצורה משמעותית לייעול תהליכי הפיתוח, לתרום רבות להאצת תהליכים אלו ולהביא לשיפור משמעותי באופן העבודה מול בסיס הנתונים.

ניהול בסיסי הנתונים והמידע שבתוכו ניתנים לביצוע בצורה קלה מתמיד וזאת לצד שמירה על רמת ביצועים גבוהה במיוחד וסיפוק יכולות מתקדמות שונות כגון מדרגיות (Scalability), הקפדה על זמינות גבוהה, אבטחת מידע ועוד. גרסת 11g מוסיפה שיפורים רבים במגוון רחב במיוחד של תחומים, בין היתר ניהול שינויים, שמירה על זמינות גבוהה במיוחד, ניהול תכנים עשירים ושונים, הקפדה על רמה גבוהה במיוחד של אבטחת מידע, וכן יכולות תחקור נתונים מתקדמות, שימוש במחוללי עצות אוטומטיים, יכולות ייחודיות מתקדמות אשר נועדו לטובת מחסני נתונים ויכולות תכנות מתקדמות.

לסיכום מוסיף אהרונוביץ, כי "סמינר זה מיועד למפתחים ולמנהלי בסיסי נתונים בעלי היכרות בסיסית וניסיון בעבודה עם היכולות והאפשרויות השונות של בסיס הנתונים בגרסאות Oracle Database 10g/11g וכאלה המעוניינים לשפר את היכולות שלהם בשימוש בשפת ה- SQL וכן בשפת ה- PL/SQL ואשר מעוניינים להכיר כלים וטכניקות מתקדמות לקיצור זמני הפיתוח ולשיפור ביצועי בסיס הנתונים בגרסאות Oracle Database 10g/11g".

אירועים קרובים