50 מחשבי אולטרה-בוק ו-100 טאבלטים יוצגו בתערוכת CES הקרובה

למרות מכירות ראשונות מאכזבות, הרבה מתחת לציפיות הראשונות של אינטל, בתערוכת CES הקרובה שתיערך בינואר 2012 יוצגו כ-50 דגמים של מחשבי אולטרה-בוק מתוצרת של מספר גדול של חברות ● עם זאת מצפה לאולטרה-בוק עבודה קשה בכל הקשור לתשומת הלב של המבקרים: במקביל אליהם יוצגו לא פחות מ-100 טאבלטים חדשים, שמיוצרים על ידי מספר גדול עוד יותר של חברות

האם אינטל (Intel) תקבל זריקת מרץ למכירות מחשבי האולטרה-בוק הדקיקים החדשים שאותם היא מנסה לדחוף? למרות מכירות ראשונות מאכזבות, הרבה מתחת לציפיות הראשונות של החברה, בתערוכת CES הקרובה שתיערך בינואר 2012 יוצגו כ-50 דגמים של מחשבי אולטרה-בוק מתוצרת של מספר גדול של חברות. כך חשף שון דוברק, מנהל המחקר עבור ארגון האלקטרוניקה הצרכנית (CEA) שעומד מאחורי התערוכה, באירוע לקידומה שנערך השבוע בלונדון.

לפי דוברק, מחשבי האולטרה-בוק אמורים להיות חלק משמעותי בתערוכה, וכדי לקדם את המכירות שלהם אמור פול אוטליני, מנכ"ל אינטל, לשאת את הנאום המרכזי, בו אמורה החברה לחשוף את מעבדי ה-Ivy Bridge הראשונים. להערכת גורמים בשוק, רוב היצרניות מחכות למעבדים אלו, המיוצרים בליטוגרפיה החדשה של 22 ננו-מטר, כדי להתחיל לשווק מחשבי אולטרה-בוק.

עם זאת מצפה לאולטרה-בוק עבודה קשה בכל הקשור לתשומת הלב של המבקרים: במקביל אליהם יוצגו לא פחות מ-100 טאבלטים חדשים, שמיוצרים על ידי מספר גדול יותר של חברות.

באותו דיון חשף דוברק שחלק גדול מבין האמריקאים שמתכוונים לרכוש מתנות בסוף השנה, כ-76%, צפויים לרכוש מתנות טכנולוגיות וזאת למרות המצב הכלכלי הקשה. ויותר כך, שווי המתנה הטכנולוגית הממוצעת צפוי להיות קצת פחות מ-250 דולרים, לעומת קצת יותר מ-190 דולרים בשנה שעברה. הטאבלטים נמצאים במקום הראשון במצעד המתנות הטכנולוגיות הצפויות עם 14%, אבל גם מחשבים ניידים רגילים עדיין חזק בתמונה עם 11%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים