צביקה ויינגרט, מנמ"ר לומיניס: "בתחום המיכשור הרפואי – ה-PLM הוא הכרח"

"תחום המיכשור הרפואי הוא אתגר. בתחום כזה, PLM הוא הכרח. בטווח הארוך חברה לא יכולה לצמוח בלי PLM, במיוחד כדי לנהל חדשנות ולתת מענה לרגולציה" - כך אמר צביקה ויינגרט, מנמ"ר חברת המיכשור הרפואי הישראלית לומיניס, במהלך כנס לקוחות דאסו סיסטמס המתקיים בפריז ● לדבריו, "כדי להצליח הן בניהול החדשנות והן במתן מענה מהיר לרגולציה, צריך מערכת PLM טובה. אי אפשר יותר להראות לרגולטורים דפי אקסל וטקסטים"

"תחום המיכשור הרפואי הוא אתגר. בתחום כזה, PLM הוא הכרח. בטווח הארוך חברה לא יכולה לצמוח בלי PLM, במיוחד כדי לנהל חדשנות ולתת מענה לרגולציה" – כך אמר צביקה ויינגרט, מנמ"ר חברת המיכשור הרפואי הישראלית לומיניס, במהלך כנס לקוחות ה-PLM של דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) המתקיים בפריז.

ויינגרט, שתיאר כיצד הוטמעה בחברה מערכת ENOVIA, המאפשרת ניהול של מחזור החיים לכל מוצר, אמר כי "תחום המיכשור הרפואי הוא העסק החדשני ביותר הקיים היום. אנשים חיים יותר, ואיכות החיים משתפרת, בזכות החדשנות בתחום המיכשור הרפואי. אנשים מייצרים כל יום תהליכים חדשים, ניתוחים חדשים, התעשייה פורחת. התחרות כל כך גדולה, כך שהזמן מתחילת הפיתוח ועד לשיווק המוצר הוא קריטי. ככל שאתה מגיע יותר מהר לשוק יש סיכויים גבוהים יותר שתכה את מתחריך".

"באשר לרגולציה", אמר ויינגרט, "מדובר בתחום ייחודי לתעשייה. הרגולציה היא תהליך מורכב, שונה מאיזור אחד למשנהו. כדי להצליח הן בניהול החדשנות והן במתן מענה מהיר לרגולציה, צריך מערכת PLM טובה. אי אפשר יותר להראות לרגולטורים דפי אקסל וטקסטים. זו לא הדרך בה חברת מיכשור רפואי צריכה לנהל את עסקיה. מצד שני, הצלחה בשני האתגרים הללו יכולה להאיץ את צמיחת החברה. ככל שאתם שולחים את המסמכים יותר מהר לרגולטורים – יהיה לכם יתרון מול הלקוחות".

"כשהתחלנו לבחון איזו מערכת להטמיע, ENOVIA הייתה בתחתית הרשימה, אבל לאחר שבחנו מערכות אחרות של אורקל, סימנס ו-PTC, הבנו שאנחנו דנים כאן (בדאסו. א.ב.) עם הגדולים. ENOVIA הוא מוצר טוב, אנחנו מאמינים בו, ואני בטוח שעשינו בחירה טובה".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לצרפת

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים