תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Fortinet מרחיבה את סל מוצרי ה-UTM עבור שוק ה-SME

24/11/2011 14:26
פורטינט

Fortinet (נסדא"ק: FTNT) הינה ספקית מובילה באבטחת רשת ומובילה עולמית בתחום פתרונות ניהול  איומים משולב (UTM). מכשירי FortiGate-600C ו-FortiGate-1000C החדשים מספקים יחס מחיר / ביצועים פורצי דרך. מערכות אלו מספקות גמישות מקסימלית באפשרויות פריסת  UTM עבור ארגונים בינוניים ,סניפים של ארגונים גדולים הדורשים ביצועים גבוהים. זהו פתרון אבטחה גמיש מאוד המסוגל להגן על הנכסים הקריטיים מתוך מגוון רחב של איומים. זה כולל ארגונים המחפשים סביבה מאובטחת למשתמשים הניידים שלהם לבין אלה המבקשים להבטיח כי נתונים המאוחסנים בענן לא יעבירו איומים לתוך המערכות שלהם.

ההודעה על מכשירי FortiGate-600C ו-FortiGate-1000C מגיעה בסמוך להשקת מכשירי FortiGate-300C. יחד, זו חבילה של מוצרי אבטחה בעלת ביצועים גבוהים ביותר עם גמישות מקסימלית. כדי למקסם את יכולות המידור, FortiGate-300C מספק 10 מבואות רשת, המאפשרות מגוון רחב של אפשרויות פריסה.  בנוסף ל- FortiGate-300C  32GB  של אחסון פנימי להאצת רשתות WAN קבצי יומן וכו'.

באמצעות מעבד רשת FortiASIC, מספק FortiGate-600C ביצועי שיא במהירויות מיתוג (Wire Speed). כדי למקסם את יכולות המידור, FortiGate-600C מספק 16 מבואות רשת, המאפשרות מגוון רחב של אפשרויות פריסה. המכשיר גם מספק ארבעה מבואות אופטיים ושני מבואות FailOpen המאפשרים מעקף פשוט במקרה תקלה. בנוסף ל-FortiGate-600C 64GB של אחסון פנימי להאצת רשתות WAN, קבצי יומן וכו'.

אודות FortiGate-1000C

FortiGate-1000C

כהמשך לאסטרטגיה המוצלחת של שילוב פונקציות אבטחה חיוניות לתוך התקן יחיד כדי לזהות ולסכל איומים מרובים. Fortinet מוסיפה את  מכשיר FortiGate-1000C לפורטפוליו שלה. למכשיר זה גם מעבדי FortiASIC ייעודיים לטובת שימוש במנוע סריקת תוכן אינטליגנטי כדי להאיץ את ביצועי הרשת. כדי לאפשר גמישות בפריסהFortiGate-1000C  מכיל  2 יציאות 10G וכמו"כ 20 מבואות 1G, בעלי גמישות בתווך אופטי או נחושת. בנוסף ל-FortiGate-1000C 128GB של אחסון פנימי להאצת WAN קבצי יומן וכו'.

מכשירים אלו נעזרים במע' הפעלה ייעודית FortiOS בגרסה 4.3 על מנת לספק מגוון שירותי אבטחה אשר כוללים:

•    Application Control – מאפשר למנהלי מערכת להגדיר ולאכוף מדיניות של אלפי יישומים הפועלים ברשתות ללא תלות בפורט או הפרוטוקול המשמש לתקשורת. באמצעות  יירוט ובדיקה מעמיקה של התעבורה, בקרת יישום הטכנולוגיה מסייעת להבטיח שאיומים זדוניים החבויים בתוך תוכן בקשה לגיטימית מזוהים לפני שהם יכולים לגרום נזק.
•    IPS – מניעת חדירה ברמת הרשת כדי לסייע בהגנה מפני איומים נוכחיים ועתידיים. בנוסף, לזיהוי איום מבוסס חתימה ה- , IPS מבצעת זיהוי אנומליות ברשת ומתריע למנהלי האבטחה על התנהגות חורגת
•    אנטי וירוס ואנטי ריגול – על מנת לסייע בהגנה מפני וירוסים, תוכנות ריגול, תולעים וצורות אחרות של תוכנות זדוניות אשר עלולות להדביק את תשתית הרשת ומכשירי הקצה.
•    VPN – רשת וירטואלית פרטית מוצפנת. אופטימיזציה של התעבורה ותעדוף תקשורת בתוך התווך המוצפן
•    SSL – פיקוח על תעבורה מוצפנת  כדי להגן על לקוחות קצה ושרתים מפני איומים מוסתרים המגיעים בתווך זה.
•    DLP – מניעת זליגת נתונים העושה שימוש במנוע מתוחכם  המזהה דפוסי מידע על מנת  למנוע העברת מידע רגיש מחוץ לתחומי הרשת, גם כאשר יישומים מצפינים את התקשורת שלהם.
•    Web Filtering – סינון אתרי אינטרנט כדי לסייע בהגנה מפני איומים מבוססי אינטרנט על ידי מניעה ממשתמשים  לגישה לאתרי דיוג (Phising) הידועים כמקורות של תוכנות זדוניות.
•    Wireless Controller – בקר אלחוטי משולב, המאפשר ניהול מרכזי של נקודות גישה. תנועה אלחוטית לא מורשית  חסומה, בעוד התנועה המותרת כפופה לבדיקה זהות ובדיקת התוכן בפני מזיקים.

לדברי אלי פרנס, מנהל פורטינט ישראל, "אנו רואים בפלח שוק זה כפלח אסטרטגי והשקת מוצרים אלו נותנות מענה חסר תקדים לדרישות האבטחה והביצועים של פלח זה".

לדברי בני פאלאח, מהנדס מערכות בכיר בפורטינט, "כשמדברים על 'ראייה שלמה' או completeness of vision, הכוונה היא לפתרון שמצד אחד בנוי כחומרה ייעודית לאבטחה עם מעבדים ייעודיים לסינון איומים היודעים לספק ביצועי שיא של רשת, ומצד שני לפתרון עם יכולות אבטחת גלישה מקיפות המכילים מענה למימדי האיום השונים ויכולת החלת מדיניות אבטחה גראנולרית ברמת משתמשי הארגון".

כמו"כ לבעלי אייפון ניתן להוריד את אפליקציית "Fortinet" המספקת מידע מקיף על מוצרי החברה.

אירועים קרובים