תוכן שיווקי

iSecure עוזרת לארגונים להגן על הסביבה הקריטית בארגון ע"י Certus Lateo יחד עם חברת Barclay Technologies השוויצרית

24/11/2011 14:42

Barclay Technologies השוויצרית הכריזה כי חתמה על הסכם הפצה עם חברת iSecure, מפיצה של פתרונות ממוקדים. במסגרת ההסכם, iSecure תפיץ את מערכת Certus Lateo באמצעות ערוצי הפצה של החברה בישראל.

"אנו שמחים כי Barclay Technologies בחרה ב-iSecure כמפיצה בישראל", אומר אייל אחיאל, מנכ"ל iSecure. "גניבה או דלף מידע רגיש מחברות ומרשויות הינו נושא שכיח חדשות לבקרים וכמובן מזיק לתדמית או אף פוגע כלכלית, תדמיתית וביטחונית בארגון".

תקיפה ממקורות חיצוניים הינה זניחה ומהווה רק חלק קטן מהבעיה, טעות אנוש, הזנחה או אף התנהגות פושעת של עובדי הארגון הינה הבעיה העיקרית. הבעיה נובעת מצורך לגיטימי של עובדים לגישה למקורות המידע הארגוניים לצרכי עבודה. ארגונים רבים מחזיקים במידע רגיש כגון, מידע על לקוחות, קבצים המשויכים לפרוייקטים, אסטרטגיות, מידע קריטי ארגוני, צבאי, בנקאי ואף קוד מקור של חברות תוכנה ואלו עשויים "ללכת לאיבוד" בקלות רבה. העברה של קבצים למדיות כגון: DOK, CD, DVD ומסירתם לגורמים לא מורשים הינה פשוטה מאוד ויש דוגמאות רבות להציג. במקרים רבים מידע זה הינו ליבו של העסק והגנה עליו הוא אחד האתגרים החשובים העומדים כיום בפני הארגון.

בין האמצעים היעילים ביותר העובדים בפני הארגון בכדי להגן על המידע שלו הינן מערכות הצפנה ומניעת זליגת מידע (DLP). החיסרון של מערכות אלו הינו בעיקר המסובכות שלהן, הן דורשות זמן ניהול ומשאבים יקרים כמו גם תחזוק תמידי של המערכות ועדכונם. תוכנות מעקב יעזרו במציאת הגורמים אשר נגשו למידע בכל רגע נתון, אך הן לא ימנעו את הגישה. הן אינן יכולות להבחין בין מקורות מורשים לכאלו שאינם מורשים. חשוב לזכור כי גם המעסיק אשר יסמוך במאת האחוזים על עובדיו עדיין חשוף למתקפות של האקרים אשר מייחלים לשים את ידם על המידע הרגיש בארגונו.

Certus Lateo הינה תוכנת אבטחת מידע ייחודית מהמעלה הראשונה, יעילה בשמירה על המידע הארגוני הרגיש אך יחד עם זאת קלה להטמעה, וירטואלית וללא ממשק כלשהו עם המשתמש. היא מונעת זליגת מידע מכוון או שאינו מכוון, שנעשה בזדון או בשגגה כמו גם התקפות Man-In-The-Middle.

איך זה קורה?
Certus Lateo מותקנת על תחנות עבודה שנבחרות ומייצרת סביבה מקודדת בין אותם תחנות עם גישה למשתמשים מורשים באותה סביבה מקודדת. Certus Lateo מותקנת כדרייבר דיסקרטי על רקע מערכת ההפעלה והמערכת מצפינה ומפענחת את כל הנתונים הנכנסים והיוצאים של המערכת כולה בצורה אוטומטית. למשתמש אין צורך להתחיל הצפנה מסובכת או פרוצדורות עם תוכנת הפענוח בנפרד, כל מידע שיתנהל באותה סביבה מקודדת יהיה לגיטימי בארגון למורשים להשתמש במידע אך יחד עם זאת כל מידע שיצא מאותה סביבה ארגונית מקודדת למקום אחר ע"י כל מדיה קיימת תצא אך לא תוכל להיפתח ותמשיך להיות מקודדת עד שתחזור לסביבה הארגונית הקיימת.

אודות iSecure
חברת iSecure היא מפיצה מובילה של טכנולוגיות אבטחת מידע וניהול מערכי IT לארגונים גדולים. חברת iSecure מבוססת על ניסיון רב השנים של מקימיה בתעשיית ה- IT ומתמקדת בפתרונות בעלי ערך גבוה המספקים ללקוחות הסופיים יתרון אסטרטגי. כמפיצה מובילה ל-iSecure יש צוות מומחים מקצועניים בתחומם ובעלי ניסיון רב שנים בתחום. כל המלצה מלווה בבחינת צרכים מקיפה והיכרות מקיפה עם המערכות. המטרה היא לספק פתרון גמיש, אשר מותאם מחד לדרישות התקציביות הנוכחיות, אך יכול גם לגדול בעתיד עם התפתחות הדרישות. פתרון אשר יספק אבטחה לחברה לשנים רבות.

www.isecure.co.il

אירועים קרובים