פרסומות ל-Galaxy S II צוחקת על מעריצי אפל

הפרסומת החדשה של סמסונג עוקצת את מעריצי ה-iPhone שמוכנים לעמוד שעות בתור בשביל המכשיר, ועל הדרך מתייחסת גם לזמן הסוללה החלש של ה-iPhone 4S, העיצוב הזהה לזה של iPhone 4, ועוד כמה מוזרויות המאפיינות את מעריצי אפל ● טוד פנדלטון, מנהל השיווק של חטיבת הסלולר של סמסונג: "הקמפיין הזה נועד להביא אל הצרכנים את הבאז שיצר ה-Galaxy S II מרגע שהושק בספטמבר"

בעוד מלחמת הפטנטים בין אפל (Apple) לסמסונג (Samsung) הולכת ומתחממת, סמסונג החליטה להעביר את שדה הקרב אל המקום שבאמת חשוב – הצרכנים. הקמפיין חדש של החברה כולל כמה סרטונים, בהם נראים אנשים – כולם חובשים אוזניות לבנות – הממתינים להשקה של טלפון סלולרי חדש. למרות שהשם iPhone לא מוזכר ולא נראה, ברור בדיוק למה ממתינים האנשים בתור.

כמה מההערות העוקצניות המושמעות על ידי הממתינים כוללות למשל, אזכור של עמידה בתור במשך תשע שעות, זמן סוללה חלש, העיצוב הזהה של iPhone 4S לזה של iPhone 4, ועוד כמה מוזרויות המאפיינות את מעריצי אפל בימים שלפני ההשקה.

בעודם ממתינים בתור במשך שעות, מבחינים האנשים באישה היושבת על ספסל סמוך אליהם, כשהיא משתמשת במכשיר Galaxy S II של סמסונג. ועוד מישהו עובר לידם ומראה להם את המכשיר שלו (כמובן Galaxy S II) ומתרברב בו, תוך אזכור יתרונותיו: המסך הגדול והחד, מהירות דור-4, הדבר הגדול הבא, וכו'.

סמסונג רוצה שאנשים יידעו שהיא מוכרת סמארטפונים ואינה חוששת ללעוג למתחרים. טוד פנדלטון, מנהל השיווק של חטיבת הסלולר של סמסונג הגדיר בפירוש את הרעיון המרכזי שמאחורי סדרת הפרסומות: "הקמפיין הזה נועד להביא אל הצרכנים את הבאז שיצר ה-Galaxy S II מרגע שהושק בספטמבר. אנחנו רוצים שאנשים יידעו שיש להם אפשרות בחירה טובה יותר בכל מה שנוגע לרכישת סמארטפון. הדבר הגדול הבא כבר כאן – אתה יכול להיות בעליו של המכשיר הכי חדיש, הכי מעודכן, בלי לעמוד ולחכות לו בתור".

בינתיים, מתנהלים קרבות פטנטים בין אפל לסמסונג בגרמניה, בהולנד, באוסטרליה, בארה"ב ועוד והמאבק על השליטה בשוק הסמארטפונים הוא בעיצומו. סמסונג פרסמה כי מאז השקתו, מכרה כבר 10 מיליון מכשירי S II. עדיין לא ידוע כמה מכשירי 4S נמכרו מה-iPhone, מה שכן ידוע הוא שבסוף השבוע הראשון שלו נמכרו 4 מיליון יחידות, וגם מי שרוצים לרכוש אותו כעת עדיין צריכים להמתין לו שבוע-שבועיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים