הראל הטמיעה מערכות איחסון של נט-אפ בהנהלת בתי המשפט; ההיקף: מיליוני שקלים

המערכות שהוטמעו ישמשו את הנהלת בתי המשפט לאיחסון מערך המסמכים בפרויקט "נט המשפט" ● ירדן ירדני, מנהל הפרויקט, אמר ש-"מערך האיחסון שהוטמע "מאפשר לנו לעבוד באופן יעיל וכן להיות ערוכים עם טכנולוגיות אמינות באתר הראשי ובאתר הגיבוי שלנו" ● לדברי רביד שמואלי, מנמ"ר הנהלת בתי המשפט, "מערכות איחסון המסמכים במערך הליבה הן קריטיות בבתי המשפט וקיימת חשיבות רבה לזמינות, אמינות ויעילות מיטביים שלהן

הראל טכנולוגיות ואנשי נט-אפ (NetApp) ישראל סיימו באחרונה פרויקט להטמעת מערכות איחסון של החברה בהנהלת בתי המשפט. היקף הפרויקט, שנמשך מספר חודשים, לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על כמה מיליוני שקלים.

המערכות שהוטמעו ישמשו את הנהלת בתי המשפט לאיחסון מערך המסמכים בפרויקט "נט המשפט". הנהלת בתי המשפט בחרה בפתרון האיחסון לפרויקט זה בעקבות גידול של המידע, הרצון לניהול אחוד לכל מרכיבי איחסון המסמכים ופשטות התפעול. הוא יאפשר לה לאחסן יותר נתונים בפחות מקום, בשל טכנולוגיות "יעילות האיחסון" של החברה.

בהנהלת בתי המשפט הבחינו כבר במהלך ההגירה למערכות החדשות, כי הושג חיסכון של עשרות אחוזים בשטחי האיחסון, בשל שימוש בטכנולוגיית מניעת השכפול, דה-דופליקציה, של החברה – גורם מפתח שמשפיע על ההוצאות העתידיות לשטחי איחסון.

במסגרת הפרויקט הוטמעו שלוש מערכות איחסון של נט-אפ בהנהלת בתי המשפט אשר משמשות אותה באתר המרכזי ובאתר הגיבוי. המערכות כוללות גם את טכנולוגית SnapVault של ענקית האיחסון, שמקצרת את זמן הגיבויים ומורידה את התלות בגיבויי קלטות.

מערכת שמשרתת עשרות אלפי משתמשים

אגף מערכות המידע והמיחשוב בהנהלת בתי המשפט אחראי להספקת שירותי מערכות המידע לכלל בתי המשפט בישראל. מספר המשתמשים הפנימיים במערכות הללו נאמד באלפים ומספר המשתמשים החיצוניים – בעשרות אלפים. האגף עושה זאת באמצעות כ-50 אתרים בכל רחבי הארץ.

מערכת המידע המרכזית במסגרת זו היא "נט המשפט", התומכת בפעילויות הליבה בבתי המשפט: ניהול הדיון ורישום הפרוטוקול באולם, יישום ההחלטות במנהלה ובמזכירות בית המשפט, שקיפות ושליטה להנהלה ולמטה וכן הנגשה של המידע הזה עבור עורכי הדין וציבור המתדיינים. מהנהלת בתי המשפט נמסר, כי ביום עבודה ממוצע נוצרים במערכת כ-150 אלף מסמכים חדשים, ואלה נאגרים לתקופה של כ-10 שנים בממוצע. במאגר מנוהלים כיום יותר ממאה מיליון מסמכים.

ירדן ירדני, מנהל פרויקט "נט המשפט" בהנהלת בתי המשפט, אמר ש-"הפרויקט עבר בהצלחה רבה וללא פגיעה בזמינות המערכות. כבר בשלב הראשוני נוכחנו שהמערכות מאפשרות לנו לאחסן את אותה כמות מידע על נפח איחסון פיזי נמוך בעשרות אחוזים, והיד עוד נטויה. מערך האיחסון שהוטמע מאפשר לנו לעבוד באופן יעיל וכן להיות ערוכים עם טכנולוגיות אמינות באתר הראשי ובאתר הגיבוי שלנו".

לדברי רביד שמואלי, מנמ"ר הנהלת בתי המשפט, "מערכות איחסון המסמכים במערך הליבה הן קריטיות בבתי המשפט וקיימת חשיבות רבה לזמינות, אמינות ויעילות מיטביים שלהן".

גיא רחמים, מנהל טכני אזורי בנט-אפ, אמר ש-"הנהלת בתי המשפט אוגרת מידע רב, שאמור לשמש את כל בתי המשפט בארץ. המידע הזה צריך להיות זמין ובה בעת להיאגר בצורה יעילה, גמישה וחסכונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים