תוכן שיווקי

אפל מאפשרת ללקוחות MaaS360 של Fiberlink לקבל קוד אימות מאובטח תוך מספר שעות ובחינם

27/11/2011 15:08
Mobility in Cloud

חברת אפל (Apple) מאפשרת ללקוחות MaaS360 של Fiberlink קבלת קוד אימות (Certificate) מאובטח תוך מספר שעות בלבד ללא כל עלות לעומת תהליך האישור שעלה כ-300$ בשנה וארך חודשיים שלושה במתכונת הישנה.

עד היום היה צורך לקבל אישור מחברת אפל כדי לבצע סנכרון והעברת פקודות למכשירי אפל לצרכי אכיפה וחילול דו"חות כל חברה נדרשה לתהליך ארוך של כמה חודשים. עבור לקוחות MaaS360 – לא עוד. חברת FiberLink ופלטפורמת MaaS360 לפתרונות ניהול ובקרה למכשירים ניידים (MDM), היא הראשונה לספק את שירות האימות (Certificate) של אפל למתן גישה מאובטחת ומוצפנת.

לאחרונה, עם ריבוי מכשירי iPhone ,iPad בקרב ארגונים בארה"ב ובעולם, החל התהליך של אימות הגישה של אפל  להוות מעצור להפעלת מנגנון אכיפה איכותי ומהיר על מכשירי ה-iPhone וה-iPad בארגון. קבלת קוד אימות מאפל היתה כרוכה גם בתשלום של 300 דולר. לשם כך שיכללה חברת אפל את תהליך האימות וסיפקה לספקיות מורשות בלבד, דוגמת Fiberlink, לבצע אימות עבור המערכות שלהן באופן פשוט ומהיר יותר, ללא כל עלות. רק חברות מובילות הוגדרו כמורשות עם עמידתן בתקני אבטחת מידע מחמירים מצד אפל. FiberLink היא הראשונה שתאפשר פתרון ואישור קוד אבטחה באופן מיידי.

פלטפורמת ניהול המידע במכשירים ניידים MaaS360, שבשל היותה פלטפורמת "ענן", מאפשרת בזמן אמת לקבל עדכונים ולהוסיף יכולות בקרה וניהול נוספות ומעודכנות – הכל בשליטה מרחוק וללא צורך בתלות במשתמש והכי חשוב- ללא התקנה של רכיבים מורכבים ברשת הארגון או על המכשירים.

מעתה כל לקוחות MaaS360 מקבלים את השירות וקוד האבטחה באופן מיידי ללא צורך בפיתוח או הכנות ארוכות. גם כאלה שנמצאים רק בשלב ניסוי של הפתרון והתאמה לצרכיהם, מספר המשתמשים בפלטפורמה עולה על 1.5 מליון ברחבי העולם ומנוהל בארגוני ענק כמאסטר קארד, פפסי קולה, UBS ועוד.

דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud – נציגת Fiberlink בישראל, ציין כי "בישראל כמו בכל שאר העולם, השימוש בטלפונים ובטאבלטים של אפל (iPhone,iPad) נמצא במגמת עליה. כך גם בקרב עובדים שמביאים מכשירים אלה באופן פרטי לארגון (BYOD) או מקבלים את המכשירים מטעם הארגון. מעתה תהליך הניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על מכשירים באמצעות MaaS360 הופך לפשוט יותר, מהיר יותר תוך חסכון ניכר במשאבי פיתוח הטמעה ותחזוקה. דודו הוסיף כי "ההגנה על מכשירי הiPhone ומכשירי ה-iPad בארגון פשוטה היום מתמיד. דבר שדרש עד כה תהליכי הטמעה ואבטחה מורכבים. פשטות ההפעלה ומהירות ההטמעה הינה אחת מאבני הדרך בפתרון MaaS360 לצד אבטחת מידע ללא פשרות. כבר עתה מציעה החברה 30 ימים ניסיון ללא כל התחייבות לכל ארגון בישראל שמעוניין להגן על ה-iPad וה-iPhone בארגונו".

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

אודות החברה
MobilityinCloud מפיצה בישראל את שרותי Egnyte,Secure Global Data SIM MaaS360. של חברת FiberLink, חברה אמריקאית, המספקת שירותי אכיפת מדיניות שליטה ובקרה על התקנים ניידים ליותר מ-1.5 מיליון התקנים ברחבי העולם בטכנולוגיה מבוססת "ענן", בכך מאפשרת לארגונים לשמור על מדיניות הארגון גם על מחשבים ניידים ,טלפונים חכמים וטאבלטים שנמצאים מחוץ לרשת הארגונית.

אירועים קרובים