ברי דילון, ShoreTel: "השינויים המהירים והתכופים בעולם הסלולר מביאים יתרונות ויעילות עסקית מוגברת"

"במקביל, שינויים אלו חושפים את הארגון לסכנות ואתגרים ניהוליים, שמחייבים היערכות שונה ומיידית", אמר דילון, מנהל אזורי ב-ShoreTel, שהיה בין הדוברים בכנס Mobility 2011 ● לדבריו, "ShoreTel מספקת פתרונות טלפוניה מבוססי IP מלא ופתרוןUnified Communication, אשר מייעל את עבודת הארגון ומפחית את עלויות התקשורת והנדידה"

"השינויים המהירים והתכופים בעולם הסלולר מביאים יתרונות ויעילות עסקית מוגברת. במקביל הם חושפים את הארגון לסכנות ואתגרים ניהוליים, שמחייבים היערכות שונה ומיידית", כך אמר ברי דילון, מנהל אזורי ב-ShoreTel, שהיה בין הדוברים בכנס Mobility 2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-700 איש, מפתחים ולקוחות בתחום המיחשוב הנייד הארגוני. את המליאה המרכזית הנחה פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים.

ShoreTel מיוצגת בארץ על ידי MobileU, שכשמה כן היא, פועלת בעולם הנייד. לדברי דילון, "ShoreTel מספקת פתרונות טלפוניה מבוססי IP מלא ופתרון Unified Communication, אשר מייעל את עבודת הארגון ומפחית את עלויות התקשורת והנדידה".

לדברי דילון, "החברה נסחרת בנאסד"ק ונחשבת למובילת שוק בקרב חברות קטנות-בינוניות". הוא ציטט את אחת מחברות המחקר, שקבעה, כי "ShorTel היא בעלת עלות בעלות כוללת, TCO, הנמוכה בכמחצית מכל הספקיות האחרות. פתרון התקשורת האחודה שלה משתמש בטכנולוגיית VoIP על רשת WLAN ומתחבר לכל מערכת קיימת".

בשל הפטנט, הייחודי לדברי דילון, "מתבצע ניתוב חכם של שיחות הטלפוניה למגוון מסלולים, תוך העדפת המסלול הזול ביותר. בנוסף, נבחר גם המסלול הרלוונטי לשיחה מחוץ לארגון".

הוא סיכם בציינו, כי "בדרך זו מתאפשר חיסכון משמעותי בעלויות, כשהרשת מוחלפת ומנותבת לרשת Wi-Fi או רשת דור 3, ללא הפרעה ברצף, תוך שמירה על זיהוי המשתמש. הפתרון מתאים במיוחד לחברות שעושות שימוש נרחב בטלפוניה סלולרית בחו"ל".

המשך סיקור הכנס – מחר (ב') ומחרתיים (ג')

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים