יגאל מונטנר, סיסטמטיקס: "בעולם ה-GIS, כל אזרח הוא חיישן"

"שירותי הצגת מפות ומידע מרחבי בסלולר תופסים תאוצה ברחבי העולם, ויישומי סלולר רבים משלבים יכולת הפצה וחיפוש מידע בעל היבט גיאוגרפי", אמר מונטנר, אנליסט ויועץ לתחום ה-GIS בסיסטמטיקס ● לדבריו, "ה-GIS הוא פלטפורמה נהדרת לשילוב נתוני הארגון; הוא הופך לנגיש לכולם, שלא כבעבר, אז הוא היה שייך רק לאנשי מקצוע"

"מערכות מידע גיאוגרפי (GIS) מהוות כיום חלק ממערכות המיחשוב הנייד בכל ארגון. המגמה ההולכת ותופסת תאוצה היא שבשל העובדה שיש לאנשים יותר ויותר טלפונים חכמים, כל אחד מהם הופך לחיישן". כך אמר יגאל מונטנר, אנליסט ויועץ לתחום ה-GIS בסיסטמטיקס. לדבריו, "ה-GIS הוא פלטפורמה נהדרת לשילוב נתוני הארגון. הוא הופך לנגיש לכולם, שלא כבעבר, אז הוא היה שייך רק לאנשי מקצוע".

מונטנר היה בין הדוברים בכנס Mobility 2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (א') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-700 איש, מפתחים ולקוחות בתחום המיחשוב הנייד הארגוני. מנחה המליאה המרכזית היה פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים.

לדברי מונטנר, ארגונים יכולים ונדרשים לשלב את מערכות המידע הגיאוגרפיות במערכות המובייל הארגוניות. "שירותי הצגת מפות ומידע מרחבי בסלולר תופסים תאוצה ברחבי העולם", אמר. "יישומי סלולר רבים משלבים יכולת הפצה וחיפוש מידע בעל היבט גיאוגרפי, על מנת לשפר את השירות שאותו הם מעניקים ללקוחות שלהם, לעובדים ולציבור הרחב". הוא ציין, כי "שילוב שכזה מעלה את ערך היישום באופן משמעותי, בהשקעה נמוכה יחסית".

יתרונות השילוב של מערכות מידע גיאוגרפי ב-IT הארגוני, ציין, הם שיפור ביעילות העבודה ובדיוק באיסוף הנתונים בשטח ואיסוף נתונים מהיר לצד רציפות בתהליך העבודה, "שמאפשרים לקבל את מירב המידע בשטח לטובת קבלת החלטות מושכלת".

הוא סיים בהצגת שירות המפות eMap, המבוסס על טכנולוגיה של ESRI. לדבריו, eMap מספק, לצד שירותי המיפוי, מגוון שירותי תוכן נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים