ג'ון רוג'ינסקי, נטלייזר: "מודל הענן מאפשר שימוש בלי תכנון מראש וללא סיכונים"

"מדובר במשהו שכל ארגון בכל גודל יכול להרשות לעצמו", אמר רוג'ינסקי, מייסד נטלייזר ● בנוסף, הוא דיבר על היעילות שבשימוש בשירותי SaaS כחלק אינטגראלי ממערכות הארגון והציג את הבעיות בשלבי היישום שלהם

"מודל הענן מאפשר שימוש ללא תכנון מראש וללא סיכונים. שילמתם לחודש – השתמשתם חודש. אין בכך שום סיכון ומדובר במשהו שכל ארגון בכל גודל יכול להרשות לעצמו. ארגון שיעשה זאת ייהנה מיתרונות כמו זמינות וגמישות", כך אמר ג'ון רוג'ינסקי, מייסד נטלייזר.

רוג'ינסקי היה ראשון הדוברים במסלול Enterprise שנערך במסגרת כנס Mobility 2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אתמול (א') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

בדבריו התמקד רוג'ינסקי באינטגרציה של מערכות SaaS בתוך ה-IT והסביר אודות היעילות שבשימוש בשירותי SaaS כחלק אינטגראלי ממערכות הארגון. בנוסף, הוא דיבר על הבעיות בשלבי היישום והציג דוגמאות לפתרונות נטלייזר עבור מפעילים סלולריים, בהם נעשה שימוש בארץ ובחו"ל.

הבעיות באינטגרציה נובעות בדרך כלל, לדברי רוג'ינסקי, מחוסר התאמה בין הדרישה של העסק לבין המימוש. "כשבוחרים מה ליישם, לפעמים הדרישות נפסלות בשל שינויים רבים, אי התאמה לצרכי העסק, יוקר בעלויות וזמן", אמר. לדבריו, אף על פי ששירותי SaaS נבנים לפי דרישות הארגון, ישנם מקרים שבהם אלה לא יעבדו, כמו, למשל, בעת ביצוע פעילויות קצרות טווח, כשיש כמות קטנה של אנשים או במקרים מיוחדים, כאשר צרכים דחופים ומשתנים מתקשים להתקיים במודל הרגיל. "במקרים כאלה אין טעם להשקיע", ציין.

הוא הציג שני פתרונות שנטלייזר מציעה עבור מפעילים סלולריים. הפתרון הראשון הוא מערכת לדיווחים מהשטח בשם Gazpacho. זו מבוססת על יישום סלולרי שניתן לדווח באמצעותו למערכת ניהול ווב. המערכת מאפשרת הזנת דיווחים אודות ביצוע וניהול שוטף, כמו גם העברת מידע מהשטח לגורמים מנהלים. היא בעלת יכולות מולטימדיה כגון סאונד ו-וידיאו, ויש לה GPS מובנה. בנוסף, המערכת הינה בעלת יכולת לעבוד OffLine וכמעט ללא תהליכי אינטגרציה. "הפתרון הזה שימושי לארגון שרוצה להיכנס לעבודה מיידית", אמר.

הפתרון השני שרוג'ינסקי הציג הוא מערכת אינטרנטית לניהול מידע אינטראקטיבי. זו מאפשרת בנייה של תהליכים ארגוניים, ניהול צוותים ומשימות, שליחת שאלונים היישר לטלפון של הלקוח והפצת דיווחים. המערכת זמינה בשירותי ענן, על בסיס תשלום לפי שימוש.

בין הארגונים המשתמשים בפתרונות מיחשוב הענן של נטלייזר בישראל מנה רוג'ינסקי את בית החולים רמב"ם, חברת החשמל ועיריית רמת גן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים