תוכן שיווקי

לקוחות אמריקן אקספרס ימשיכו ליהנות גם השנה מהטבות "תוכנית הנקודות" Membership Rewards

במסגרת חידוש התכנית, מציעה אמריקן אקספרס יותר סיבות לשימוש בנקודות שנצברו בכרטיס, יותר שותפים בינלאומיים, יותר רשתות שיווק מובילות. גם מחזיקי American Express The People ממשיכים ליהנות מהתוכנית.

28/11/2011 15:37

לקוחות אמריקן אקספרס ימשיכו ליהנות גם השנה מ-Membership Rewards – תכנית ההטבות המגוונת והמשתלמת ביותר, כך הודיעה ענקית האשראי. יודגש כי כל ההטבות בתכנית זמינות גם למחזיקי American Express The People – כרטיס האשראי בעל התנאים הטובים ביותר בישראל (למעט זה של "חבר"), שנוצר כשיתוף פעולה בין אמריקן אקספרס לקבוצת אנשים ומחשבים.

במסגרת חידוש התכנית, מציעה אמריקן אקספרס יותר שותפים בינלאומיים, יותר רשתות שיווק מובילות ויותר סיבות לשימוש בנקודות שנצברו בכרטיס. בין היתר, ניתן במסגרת בתכנית להמיר נקודות לחברות התעופה ובתי המלון המובילים, Sheraton-Starwood, אל-על, Air France/KLM, בריטיש איירווייז (British Airways), דלטה (Delta), אלאיטליה (Alitalia), הולידיי-אין (Holliday Inn), לה מרידיאן (Le Meridien), הילטון (Hilton)  ועוד.

כל החברות הללו קשורות כל אחת בברית בינלאומית, המקנה אפשרות למימוש הנקודות המומרות גם לתכנית נאמנות של עשרות חברות נוספות, ובכך מעניקות לתכנית ההטבות עוצמה יוצאת דופן. המדובר בבריתות ה-Sky Team, ה- One World, ה-Priority Club וה-Starwood Preferred Guest. רשימה מכובדת זו של חברות בינלאומיות מעניקה ערך מוסף יוצא דופן לשימוש בכרטיס אמריקן אקספרס ועוצמה מותגית שייחודית רק לאמריקן אקספרס ברחבי העולם.

כמו כן, כוללת התכנית גם מגוון רחב של שוברים כספיים לרשתות השיווק המובילות, לאורך כל השנה וללא הגבלת כמות. בין הרשתות הנכללות בתכנית נמנות Golf&Co, ה. שטרן, אופטיקנה, טויס-אר-אס, הום סנטר, סטימצקי, רשת צומת ספרים, רשת הקונדיטוריות דה לה פה, מדינה מילאנו, גולברי, רוי שוקולד ועוד. בנוסף, ניתן להמיר את הנקודות שנצברו לכסף או להמירן לתרומה לעשרות עמותות.

למידע נוסף על תכנית ההטבות

אירועים קרובים