One1 תשווק בישראל את הפתרון של Foresight לעמידות בפני מתקפות סייבר

הפתרון מבצע שכפול של שכבת התצוגה של האתר על כל תוכנו - כולל קישורים, סרטונים, וקבצי PDF - ומעלה את האתר המשוכפל לפלטפורמת ענן מאובטחת ● רוני רויטמן, מנהל חטיבת המוצרים ב-One1: "הפיתרון מאבטח אתרים בעלי חשיבות גבוהה, ומונע מהם להיות חשופים למתקפה או תקלה ברשת שעלולה להפיל אותם"

חטיבת המוצרים של קבוצת One1 חתמה על הסכם עם חברת אבטחת המידע Foresight לשיווק ומכירה של פתרון שפיתחה האחרונה לעמידות בפני מתקפות סייבר.

הפתרון מבצע שכפול של שכבת התצוגה של האתר על כל תוכנו – כולל קישורים, סרטונים, וקבצי PDF – ומעלה את האתר המשוכפל לפלטפורמת ענן מאובטחת. פתרון זה מאפשר לאתרים זמינות של 100% בכל זמן נתון, ללא קשר לנפילת שרתים אקראית או פריצה וחבלה ברשת.

רוני רויטמן, מנהל חטיבת המוצרים ב-One1, אמר כי "מדובר בפיתרון המאבטח כיום אתרים בעלי חשיבות גבוהה, שאינם חשופים יותר למתקפה או תקלה ברשת שעלולה להפיל אותם. הפתרון נותן, בין היתר, מענה high availability לאתרים, זאת על ידי שכפול האתר והעתקתו לענן כגיבוי המתעדכן באופן רציף. בנוסף, מאפשר שכפול האתרים לענן מיקרוסופט (Microsoft), הקצאת כוח מיחשוב אדיר לטובת התמודדות עם מתקפת מניעת שירות".

נמרוד לוריא, CTO ב-Foresight, אמר כי "בתקופה האחרונה אנו עדים לנפילות רבות של אתרים – הן כתוצאה ממתקפות סייבר והן כתוצאה מתקלות. מבחן התוצאה האמיתי הוא זמינות מלאה בכל זמן ובכל תנאי. סנכרון האתרים מתבצע בקלות ואינו דורש שינוי בקוד או במערכות המסונכרנות לענן. ל-One1 יתרונות כחברה גדולה עם ניסיון בתחומי מערכות ארגוניות ואבטחת המידע ושיתוף הפעולה בין הצוותים המקצועיים יאפשר לנו למנף את היכולת המיוחדת וייחודיות הפיתרון שאנו מציעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים