תוכן שיווקי

QlikTech, יצרנית ה-QlikView, דורגה ראשונה בקטגוריית נאמנות לקוחות בקרב ענקי BI, בסקר הגדול של משתמשי BI

בנוסף, דורגה QlikTech במקומות הראשונים גם בקטגוריות: שביעות רצון מביצועים, נטייה לרכוש עוד רישיונות, קנייה בגלל חדשנות, איכות מוצר והשוואה כללית של אוסף יכולות

28/11/2011 15:09

בסקר BI העשירי שנערך ע"י BARC-Business Application Research Center – הסקר הגדול ביותר של BI אשר מקיף חברות המשתמשות במוצרי BI, דורגה QlikTech במקום הראשון בקרב ענקי BI בקטגוריות של נאמנות לקוחות, שביעות רצון מביצועים, קנייה בגלל חדשנות, נטייה לרכוש עוד רישיונות והשוואה כללית של אוסף יכולות.

המהדורה האחרונה של הסקר הייתה הרחבה ביותר עד עתה וכללה את מספר המשתתפים הגדול ביותר ואישרה שוב שבקרב ענקי BI, לקוחות QlikView הם הנאמנים ביותר. נאמנות לקוחות, לפי ברני פינוקיין, עורך ראשי ב-BARC, נשארה אחת מהקטגוריות הנחשקות ביותר בקרב הספקים. "אף אחד לא יודע טוב יותר על איך מוצר מתפקד בעולם האמיתי יותר מהלקוחות שכבר משתמשים בו", אומר ברני, "להיות מדורגים במקום ראשון בנאמנות לקוחות במשך שלוש שנים רצופות – זהו הישג שאומר הרבה גם על חוויות המשתמש עם המוצר והחברה וגם על הבריאות העתידית של העסק. מנקודת מבטי זוהי אינדיקציה לכך ש-QlikTech מתמקדת בבנייה של מוצר בעל איכות גבוהה, חדשני, ועם עתיד עשיר".

בנוסף לדירוג הראשון בקטגוריית הנאמנות ויכולת לגבור על יריבים גדולים כגון SAP-Business Object  Oracle-Hyperion ו- IBM-Cognos, הדירוג של QlikView במקום הראשון כולל גם את הקטגוריות:

•    כוונה לקנות עוד רישיונות – ל-QlikView יש את מספר הלקוחות הגבוה ביותר שהם בעלי כוונה לקנות עוד רישיונות, ובכך היא מבססת את מעמדה בתעשייה כספק עם שביעות רצון גבוהה וצמיחה מתמדת. לקוחות QlikView ב-40% יותר בעלי נטייה להרחיב את השימוש שלהם ב-QlikView מאשר הממוצע המשוקלל של כל כלי ה-BI הגדולים.

•    שביעות רצון מביצועים – ביצועים מהירים ויכולות לקבל תשובות בשניות התגלה כקריטריון שהכי מקושר להצלחת הפרויקט. הקריטריון של ביצועים מהירים דורג הכי גבוה ע"י לקוחות Qlikview משאר הספקים.

•    חדשנות של המוצר – QlikView היא התוכנה עם הסבירות הגבוהה ביותר לרכישה ע"י לקוחות בשל החדשנות שלה בניגוד לסיבות שקשורות למחיר או לאסטרטגיה. זו אינדיקציה חזקה לכך ש-QlikView עם פלטפורמת ה-Business Discovery מביאה רמה חדשה של אנליזה, תובנות וערך למשתמש העסקי.

•    שימוש במובייל – משתמשי QlikView הם בעלי סבירות גבוהה יותר ב-48% ממשתמשי BI אחרים להשתמש ב-Mobile בשנה הקרובה כפלטפורמה לניתוח נתונים עבור צרכי ה-BI שלהם.

בתור הפתרון היחיד שהוא באמת Business Discovery במובייל ,QlikView מציעה חווית משתמש ומענה איכותי לצרכים האמתיים של משתמשי BI ובמקביל מספקת ל-IT את האבטחה והניהול שהם זקוקים לו.

"במס' שנים בודדות, QlikTech הפכה עצמה משחקן אזורי לאחת מהשחקניות הגדולות בשוק ומצליחה לשמר את לקוחותיה מרוצים ככל שהיא גדלה", ממשיך ברני, "זה ראוי לציון שכל אלה שהיו ספציפיים לגבי השימוש שלהם ב-QlikView הצהירו שהם משתמשים בגרסה 10 – הגרסה העדכנית ביותר".

"זהו הישג יוצא דופן להיות מדורג ראשון במספר רב של קטגוריות בקרב מוצרי BI אחרים", אומר לארס ביורק, מנכ"ל QlikTech. "תוצאות סקר ה-BI משקפות את המחויבות המתמשכת של QlikTech לספק את פתרון ה-Business Discovery באיכות הגבוה ביותר כדי לסייע לאנשים, צוותים וארגונים שלמים לרוץ חכם יותר".

לכתבה באתר QlikTech
לאתר QlikView Israel

אירועים קרובים