שחקנית חדשה בתחום הסלולר: חברת ה-MVNO סלראן תחל לפעול תחת שם המותג Five ב-2012

החברה תפעל במתכונת MVNO מלאה – באמצעות מערכות שלה, כולל נתב עצמאי, מערכות בקרה ובילינג ועוד, ולמעשה תעשה שימוש רק בתשתית האנטנות הסלולריות של החברות המארחות ● עוד הודיעה סלראן, כי תתמקד בעיקר בשיווק כרטיסי SIM ולא בשיווק מכשירים רבים, מלבד דגם אחד של הוואווי, וכן מכשירי מודו-T

לקראת סוף השנה תחל חברת ה-MVNO (מפעיל סלולר וירטואלי) סלראן בניסיון שיווקי, ובתחילת 2012 היא תשיק את פעילותה המלאה תחת שם המותג Five – כך הודיעה היום (ב') החברה במסיבת עיתונאים שכינסה בתל אביב.

סלראן, בבעלותו של יחיאל בן שושן, תפעל במתכונת MVNO מלאה – באמצעות מערכות שלה, כולל נתב עצמאי, מערכות בקרה ובילינג ועוד, ולמעשה תעשה שימוש רק בתשתית האנטנות הסלולריות של החברות המארחות. לדברי המנכ"ל, מתכוונת החברה לגייס כ-70 אלף לקוחות.

במסגרת האירוע אף הודיעה החברה, כי חתמה על מזכר הבנות מסחריות עם פרטנר, לאירוח סלראן על הרשת של פרטנר, בנוסף להסכם אירוח שחתמה עם פלאפון ביולי השנה. על פי החברה, השימוש ברשתות של פרטנר ופלאפון יאפשר לסלראן לספק כיסוי רחב ומקיף יותר ברחבי הארץ וכן לספק כרטיסי SIM למגוון גדול יותר של מכשירים – הן לדור 2 על רשת פרטנר והן לדור 3 על רשת פלאפון.

בן שושן ציין, כי "Five תהיה המפעיל החמישי שיפעל בישראל עם תשתיות עצמאיות. כמו כן נספק ללקוחותינו שירותים מקיפים בחמש יבשות. אנו חורתים על דגלנו ערכים של מצויינות, שירות איכותי, טכנולוגיה מובילה ומחירים תחרותיים לשירותי סלולר בארץ ובחו"ל".

עוד הודיעה החברה, כי תתמקד בעיקר בשיווק כרטיסי SIM ולא בשיווק מכשירים רבים, מלבד דגם אחד של הוואווי, וכן מכשירי מודו-T. בנוסף, בזכות הסכמים בינלאומיים שחתמה סלראן לשירותי נדידה ברחבי העולם, יוכלו לקוחות החברה להשתמש בכרטיס ה-SIM שלה לשיחות בחו"ל במחירים נמוכים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שי

    איך מתי ואיפה ניתן להשיג את המודו טי???

אירועים קרובים