RIM הכריזה על פיתרון לניהול של מכשירי אנדרואיד ו-iOS

המערכת, BlackBerry Fusion Mobile, כוללת את השרת BlackBerry Enterprise Server 5.0.3, שמספק שירותים למכשירי בלקברי ● היא תסייע לארגונים שמפעילים בעיקר מכשירי בלקברי לנהל גם מכשירים אחרים באותו ממשק

RIM הכריזה אתמול (ג') על פיתרון BlackBerry Fusion Mobile – מערכת בודדת לניהול של טלפונים חכמים ומחשבי לוח עם מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד (Android). החברה הודיעה בראשונה על כוונתה להציע אותה במאי האחרון. מקורה של המערכת בחברת Ubitexx מגרמניה, שפיתחה פתרונות לניהול של פלטפורמות סלולריות מרובות ונרכשה לא מכבר על ידי RIM.

על פי ההודעה שפרסמה RIM, כוללת BlackBerry Fusion Mobile את השרת BlackBerry Enterprise Server 5.0.3, שמספק שירותים למכשירי בלקברי (BlackBerry). יצוין, כי Fusion Mobile מספקת לכל המכשירים המנוהלים רבות מהיכולות של Enterprise Server 5.0.3, אם כי לא את כולן. ביחס לכל המכשירים המנוהלים יוצעו יכולות של ניהול נכסים ותצורה, הגדרות אבטחה ומדיניות, הסרת חסימה ומחיקה, ניהול משתמשים וקבוצות, וכן ניהול יישומים.

רשימת היכולות של Enterprise Server 5.0.3 שלא יוצעו עבור מכשירים אחרים, מלבד בלקברי, כוללת בין השאר את BlackBerry Balance –  מנגנון שמאפשר להשתמש באותו מכשיר הן לצרכים פרטיים והן לצרכי עבודה – וכן התקנה של יישומים ותוכנות בתקשורת אלחוטית וניהולם.
מבחינת הלקוחות של RIM, היתרון העיקרי שמציע הפיתרון החדש הוא היכולת לנהל את כל המכשירים – הן בלקברי והן טלפונים חכמים ומחשבי לוח עם מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד – מאותו לוח פיקוד ובאמצעות ממשק שמנהלי המערכת בארגונים כבר מכירים.

המוצר נמצא בשלבים ראשונים של מבחני בטה, צוין בהודעה שפרסמה RIM, והחברה מזמינה לקוחות להצטרף למבחני הבטה הסגורים, שיחלו בינואר הקרוב. הזמינות הכללית של המוצר מתוכננת למרס הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים