קבוצת אמן ביצעה פרויקט טיוב נתונים באלפא בנק ברוסיה; ההיקף: שני מיליון שקלים

הפרויקט כלל ביצוע ניקוי וטיוב נתונים בבנק הפרטי הגדול ברוסיה, המשרת כשישה מיליון לקוחות ● במסגרת הפרויקט עשו צוותים של קבוצת אמן ברוסיה וצוותי ה-IT של הבנק שימוש בפלטפורמת PowerCenter של אינפורמטיקה ● באחרונה הסתיים השלב הראשון של הפרויקט, והשלב השני שלו צפוי להסתיים בחציון השני של 2012

החברה הבת של קבוצת אמן ברוסיה השלימה פרויקט טיוב נתונים (Data Quality) רחב היקף באלפא בנק (Alpha Bank) – הבנק בבעלות פרטית הגדול במדינה. הפרויקט נמשך מספר חודשים ועלה באחרונה לאוויר. היקפו הכספי מוערך בשני מיליון שקלים.

מטרתו של הפרויקט הייתה להבטיח את איכות ושלמות הנתונים במערכות המרכזיות של הבנק. צוותים של קבוצת אמן ברוסיה וצוותי ה-IT של הבנק עשו במסגרתו שימוש בפלטפורמת PowerCenter של אינפורמטיקה (Informatica), המבצעת אינטגרציה וטיוב של הנתונים. הוא כלל טיוב ו-"ניקוי" של בסיס הנתונים, שמכיל 5.7 מיליון לקוחות המקבלים שירות מ-442 סניפים ברחבי רוסיה.

עם תום השלב הראשון של הפרויקט צפוי להתחיל השלב השני, שיכסה באופן רחב יותר את מערכות הנתונים בבנק. שלב זה מתוכנן להסתיים בחציון השני של 2012.

שגיא אליהו, סמנכ"ל הכספים ומנהל הפעילות הבינלאומית של קבוצת אמן, אמר ש-"הפרויקט מרחיב את האחיזה שלנו בתחום הבנקאות ברוסיה. הוא סייע לאלפא בנק לקבל נתונים נכונים ומדויקים אודות לקוחותיו. במהלך הפרויקט, כל נתוני לקוחות הבנק עברו בדיקה וטיפול מקיפים. הנתונים הנקיים יאפשרו לבנק לשרת טוב יותר את לקוחותיו ולצאת בקמפיינים שיווקיים ממוקדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים