סינאל הטמיעה מערכת בקרת נוכחות בקבוצת ISS; ההיקף: 700 אלף שקלים

המערכת, Harmony, תאפשר איסוף וניהול שעות עבודה ושכר לכלל עובדי ISS ● היא משלבת מודולים שמאפשרים קליטת נתונים על פי תקנים והסכמי לקוח מחד ועיבוד מקביל של נתוני הנוכחות של העובד למערכת השכר ולהפקת חשבוניות מאידך

סינאל. פרויקט בהיקף 2.5 מיליון שקלים

סינאל תעשיות השלימה באחרונה הטמעה של מערכת Harmony לבקרת נוכחות בקבוצת ISS. המערכת תאפשר ל-ISS איסוף וניהול שעות עבודה, חישוב שעות לחיוב לקוחות וחישוב שכר עבודה לכלל עובדי הקבוצה. היקף הפרויקט נאמד ב-700 אלף שקלים.

Harmony הינה מערכת פרי פיתוחה של סינאל המאפשרת לנהל את כלל פעילויות העובד בכל רמות הארגון בתחומי דיווח שעות נוכחות, בקרת כניסה ותמחור פרויקטים. המערכת משלבת מודולים שמאפשרים קליטת נתונים על פי תקנים והסכמי לקוח מחד ועיבוד מקביל של נתוני הנוכחות של העובד למערכת השכר ולהפקת חשבוניות מאידך. תכונה זו במערכת אחת מאפשרת למשתמשים לקבל מגוון רחב של מידע המנתח את תפוקת הארגון ברמת הלקוח ולבחון את ההוצאות לשכר העובד מול התמורה המתקבלת מהלקוח.

כמו כן, כוללת מערכת Harmony מסד נתונים מרכזי, הזמין במתכונת מקוונת לכל הגורמים בארגון שמעורבים בניהול כוח אדם ובחיובי הלקוחות.

אודי בן שימול, סמנכ"ל הכספים של קבוצת ISS ישראל, אמר ש-"בחרנו במערכת Harmony לאחר בחינה מעמיקה של הצרכים והאתגרים הקיימים בחברת Facility service, שעובדיה מספקים שירותים באלפי אתרי לקוחות ברחבי ישראל. מאחר שאנחנו משתמשים בתוכנת השכר 'עוצמה' של קבוצת סינאל, השילוב הינו טבעי ומתבקש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים