גוגל משנה את פס הכלים באתרים שלה

פס הכלים החדש יהיה מינימלי, נקי למדי ותואם למראה האתרים הכללי של גוגל ● כמו כן, בעקבות השינוי יתפנה שטח מסך מסוים לטובת הצגת האתרים השונים בדפדפן ● ליד הלוגו תופיע תיבת החיפוש ולצידה פרטים אודות הודעות שקשורות לחשבון המשתמש בגוגל

גוגל (Google) ממשיכה את תהליך שינוי המראה והעיצוב של האתרים שלה, שבו החלה לפני כחצי שנה: החברה הודיעה באחרונה, כי היא משנה את פס הכלים שנמצא בראש כל העמודים של השירותים והאתרים שלה, ובמרכזם גוגל פלוס (+Google).

פס הכלים החדש יהיה מינימלי, נקי למדי ותואם למראה האתרים הכללי של גוגל. כמו כן, בעקבות השינוי יתפנה שטח מסך מסוים לטובת הצגת האתרים השונים בדפדפן. ליד הלוגו תופיע תיבת החיפוש ולצידה פרטים אודות הודעות שקשורות לחשבון המשתמש בגוגל, כולל מספר ההודעות החדשות, גישה ישירה לדף האישי ואפשרות לשתף תכנים בלחיצה יחידה על כפתור בפס הכלים החדש. לחיצה על כפתור השיתוף פותחת תיבה שזהה לחלוטין לתיבת שיתוף התכנים בגוגל פלוס.

הניווט לאתרים אחרים יתבצע כעת באמצעות תפריט נפתח חדש שיופיע בעת הנחת סמן העכבר על הלוגו של גוגל. התפריט מציג את השירותים העיקריים שמציאה החברה, בהם גוגל פלוס, ג'י-מייל (Gmail) ושירות המסמכים המקוון שלה, Documents. ניתן להיכנס לאתרים שאינם מוצגים בתפריט הראשי על ידי לחיצה על הכפתור More, בקצה התחתון של התפריט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים