דיווחים: מכשיר iPhone נוסף עלה באש

בעלת iPhone מברזיל, ששמה את המכשיר שלה ליד הראש, התעוררה משינה וגילתה שהחדר בו שהתה אפוף עשן, מאחר שהמכשיר התלקח ● ההערכות הן, כי האש פרצה עקב התחממות יתר של הסוללה במהלך הטעינה שלה ● על פי הדיווחים, המכשיר נקנה בצרפת, ולכן - אין עליו אחריות בברזיל ● לפני ימים אחדים אירע מקרה של התלקחות iPhone באוסטרליה

מדיווחים שמקורם בברזיל עולה, כי מכשיר iPhone נוסף עלה באש, מספר ימים לאחר שאירע מקרה דומה באוסטרליה. מהמכשיר, שהיה מונח לצד המיטה של הבעלים שלו, איילה מוטה, החלו לעלות ניצוצות בזמן הטעינה. מוטה, שראשה היה במרחק של 15 ס"מ בלבד מהמכשיר, התעוררה וגילתה שחדר השינה שלה מלא עשן.

בבלוג הברזילאי שדיווח על האירוע צוין, כי מוטה רכשה את ה-iPhone בצרפת, ומשום כך הוא לא היה מכוסה באחריות בברזיל, בה היא מתגוררת. ההערכות הן שהמקור להתלקחות היה התחממות יתר של הסוללה במהלך הטעינה שלה.

לפני מספר ימים נמסר מחברת התעופה האוסטרלית Regional Express, כי מכשיר iPhone התלקח במהלך טיסה, בעת שהמטוס התקרב ליבשת אוסטרליה. אנשי הצוות הצליחו לכבות את האש ולפי שעה לא ידוע מה גרם להתלקחות על המטוס. המכשיר הועבר לרשויות לצורך חקירה.

מהתמונות שפורסמו עולה, כי האש התלקחה בחלקו האחורי של המכשיר, מה שמעלה את החשד שהיא פרצה עקב התחממות יתר של הסוללה ושייתכן שבעליו של המכשיר לא כיבה אותו במהלך הטיסה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל (Apple) ביחס לשני האירועים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים