תוכן שיווקי

חברת !We זכתה בפרויקט ליישום מערכת ניהול משאבים בסביבה וירטואלית VMware vCloud Director בחברת ActivePath

01/12/2011 15:21

חברת ActivePath (לשעבר Postal Guard) בחרה בחברת !We מקבוצת חילן-טק, ליישום פלטפורמת הוירטואליזציה של חברת VMware בשילוב עם תוכנת vCloud Director – מערכת המספקת מבט ניהולי  אודות הקצאת משאבי המחשוב לפי המבנה הארגוני. בעזרת המערכת ניתן לבנות עולמות של משאבי מחשוב לפי SLA, עלות ורמת שירות. היקף הפרויקט מוערך בכ-100,000 ש"ח והוא צפוי להיארך כחודש.

חברת ActivePath מפתחת פתרונות לערוצי הפצה מבוססי דואר אלקטרוני מאובטח לעולם הבנקאות. המערכות של החברה מאפשרות ללקוחות הבנק לבצע התכתבות אישית מאובטחת עם פקידי הבנק, בנוסף לביצוע פעולות בחשבון ע"י שימוש בדואר האלקטרוני הרגיל של הלקוח. חלק ניכר מתהליך הפיתוח של החברה דורש ביצוע בדיקות רבות, המצריכות שכפול מהיר של סביבות חדשות ואוטומציה של תהליכים רבים.

שימוש ב-VMware כפלטפורמה וב-vCloud Director יאפשר לחברה לנצל את משאבי החומרה באופן מיטבי ולשפר את ביצועי התשתית הוירטואלית. תוכנת ה-vCloud Director תאפשר הקמה מהירה וחסכונית בנפח האחסון הדרוש עבור סביבות הבדיקות על ידי שימוש בטכנולוגיית Linked Clone. בנוסף לכך מערכת, ה-vCloud Director תספק למפתחים של החברה סביבת Self Service שבה הם יכולים ליצור ולשכפל בעצמם את סביבות המחשוב הדרושות ללא עזרת מנהלי המערכות ובכך חוסכות את משאבי כח האדם הרבים אשר היו נדרשים עד כה.

לדברי וויליאם מישל, מנהל ה-Professional Services בחברת ActivePath: "לאחר חיפוש אחר מערכת אוטומטית אשר יכולה לשכפל סביבות במהירות באופן אוטומטי, לצמצם שטחי אחסון ולהוריד מעומס מנהלי המערכות בחרנו במוצרים של חברת VMware באמצעות חברת !We. כשחברת !We הציגו בפנינו את היכולות של הפלטפורמה הוירטואלית של חברת VMware בשילוב עם תוכנת vCloud Director, החלטנו כי זה הפתרון המתאים עבורנו".

לדברי אושרי שרון, מנכ"ל בחברת !We, "הפלטפורמה הקיימת כיום בחברת ActivePath אינה מספקת מענה הולם לצרכים העסקיים של החברה. בעזרתינו, החליטה חברת ActivePath כי הפתרון המתאים לה ביותר הוא של VMware. בעזרת vCloud Director ניתן לשקף את המבנה הארגוני של החברה לתשתית הוירטואלית, לשקף את מודל העלויות למחלקות הארגוניות השונות ולאפשר למשתמשי הארגון לבצע פריסה מהירה של מערכות ללא מעורבות של מספר גורמים בארגון".

אירועים קרובים