מידעטק הטמיעה מערכת Priority בחברת GES; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה מידעטק מודולים שפיתחה לניהול חומרים מסוכנים ובקרת איכות ובטיחות ● כמו כן, הוא כלל יישום של מודולים שונים, ביניהם הכספים, הרכש, המלאי, הייצור וניהול הפרויקטים, תוך התאמתם לתהליכי העבודה שנדרשו ב-GES

מידעטק טכנולוגיות מידע השלימה פרויקט הטמעת מערכת Priority בחברת GES שבבעלות גרנית הכרמל, מקבוצת עזריאלי. הפרויקט בוצע במשך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים.

GES מתמחה בטיפול במים ושפכים בארץ ובעולם. יש לה שתי חטיבות. האחת היא חטיבה שמבצעת פרויקטים ברחבי העולם ומתמחה בטיפול במים ושפכים בתעשייה, התפלת מים (היא בעלת מתקן ההתפלה בפלמחים), טיפול בשפכים סניטריים, תפעול מתקנים לטיפול במים ושפכים בכל אחד מהסגמנטים. השנייה היא חטיבת הכימיקלים של GES, שאחראית על ייצור ושיווק הכימיקלים, המיוצרים באתר בעכו או מיובאים מחוץ לארץ, לענפי התעשייה השונים.

המערכת של מידעטק תחליף את מערכת הסאפ (SAP) ש-GES השתמשה בה עד כה. ההחלפה נעשתה מתוך הצורך בפתרון לתחום הפעילות הפרויקטאלית של חטיבת המים והשפכים של GES. במסגרת הפרויקט יישמה מידעטק מודולים שונים, ביניהם הכספים, הרכש, המלאי, הייצור, ניהול הפרויקטים ואבטחת איכות, תוך התאמתם לתהליכי העבודה שנדרשו ב-GES. בנוסף, הטמיעה מידעטק מודול WMS לניהול פעילות מחסן, בדגש על הפרדת חומרים מסוכנים, ניפוקים לרצפת הייצור וליקוט ההזמנות. באמצעות המערכת החדשה יכולה החברה לקבוע חוקי איחסון וניפוק המכוונים לביצוע עבודה יעילה ונכונה יותר.

כמו כן, כלל הפרויקט הטמעה של מודולים חדשים לניהול חומרים מסוכנים והיתרי רעלים, בקרת איכות ובטיחות. הוא כלל שלבים מורכבים של הסבות נתונים מהעבר, לשם שמירה על רצף המידע במעבר בין מערכת הסאפ ל-Priority.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, ציינה שההטמעה בוצעה בפרק זמן קצר. לדבריה, "הטמעת מודול ה-WMS הייתה הכרחית ב-GES, עקב הפעילות הרגישה והדייקנות הנדרשת בשימוש ובאיחסון החומרים. מערכת ה-Priority מסייעת ל- GES לנהל את ביצוע הפרויקטים ולקבל החלטות בזמן אמת בהסתמך על מידע עדכני וזמין".

ניסים ברדה, מנמ"ר GES, אמר ש-"לא הפסקנו את הייצור או את המכירות במהלך הטמעת המערכת". לדבריו, "המערכת החדשה מספקת לנו פתרון מלא עבור הארגון כולו, ובכלל זה לחטיבת הפרויקטים. היא מאפשרת לנו ניהול ממוחשב של החטיבה, מענה לשלב תכנון הפרויקט, מעקב אחר התקדמות הפרויקט מבחינה תקציבית, צריכת חומרים והשוואה לתכנון המקורי. בנוסף, המודול כולל מערך בקרות פיננסיות על התקדמות כל פרויקט, אל מול ההוצאות וההכנסות שלו".

הוא הוסיף, כי "המערכת משרתת יותר מ-100 משתמשים, שכן הוסבו אליה בהצלחה מספר חברות בנות של GES".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים