ארה"ב: גנבים מעדיפים בשר על פני ה-iPhone

לפי מומחי אבטחה שתושאלו על ידי אתר Adweek, המוצר הנגנב ביותר בעונת הקניות בארה"ב הוא פילה מיניון, או סוגי בשר אחרים הנחשבים ליקרים ● ה-iPhone וגאדג'טים אלקטרוניים אחרים, כולל משחקי וידיאו, סמארטפונים, ומחשבים ניידים - תופסים "רק" את המקום הרביעי

הסוחרים בארה"ב מתכוננים לעונת הקניות הגדולה, שלפעמים מקיפה 20%-40% ממכירותיהם השנתיות. אבל יחד עם הקניות הגדולות באות גם האבידות הגדולות – מכת הגניבות מהחנויות. אם חשבנו שה-iPhone הנחשק או גאדג'טים אלקטרוניים בכלל יתפסו את המקום הראשון מבין המוצרים הנגנבים – מסתבר שלא כך הדבר, לפחות לפי הפרסום באתר Adweek, המפרט את עשרת המוצרים הנגנבים ביותר מהחניות.

לפי מומחי אבטחה שתושאלו על ידי Adweek, המוצר הנגנב ביותר הוא פילה מיניון, או סוגי בשר אחרים הנחשבים ליקרים. במקום השני – נמצאים משקאות חריפים יקרים, ואחריהם מכשירים חשמליים, כמו מברשות שיניים חשמליות. ה-iPhone וגאדג'טים אלקטרוניים אחרים, כולל משחקי וידיאו, סמארטפונים, מחשבים ניידים ובמיוחד מוצרי אפל (Apple), תופסים "רק" את המקום הרביעי.

לפי אחד הנתונים המצוטט בכתבה – מדי שנה "נעלמים" 100 אלף מחשבים ניידים מחנויות ביג-בוקס, ולדברי אחד המומחים – הוא צופה שגניבת גאדג'טים עוד תלך ותגבר, משום שאיכותם משתפרת והם הופכים למושא נחשק יותר.

האם הגנבים יהיו מוטרדים בגלל GPS ומערכות מעקב אחרות המשולבות במכשירים? לפי הנתונים – לא ממש, כי נראה שאין כאן החלטות שכלתניות. דומה שהתשוקה שמעוררים מכשירי אפל ודומיהם היא רגשית בעיקרה ואינה ניתנת לשליטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים