ג'ון ברייס השיקה תוכנת למידה מתוקשבת למניעת הטרדה מינית

התוכנה כוללת התייחסות למגוון נושאים ובהם מהי הטרדה מינית, מה נחשב כהטרדה מינית, מה אומר החוק נגד הטרדה מינית בעבודה, מה עושים במקרה של הטרדה מינית וכיצד להימנע מהתנכלויות ● שחר טביב, סמנכ"ל פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת בג'ון ברייס מכללת היי-טק: "מטרת הלומדה לחשוף ולהרחיב את רמת הידיעה של כל עובדי הארגון בנושא הטרדה מינית, מתוך מטרה לסייע לארגון במניעת מקרי הטרדה מינית"

אגף פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת בג'ון ברייס מכללת היי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, הפיק לומדה חדשה בנושא מניעת הטרדה מינית בארגונים. הלומדה הוטמעה כבר במספר ארגונים ממגזרים שונים.

החוק למניעת הטרדה מינית במקומות העבודה מחייב ארגונים לנקוט באמצעים פעילים כדי להבטיח שעובדי הארגון בקיאים בחוק. הלומדה כוללת התייחסות למגוון נושאים ובהם מהי הטרדה מינית, מה נחשב כהטרדה מינית, מה אומר החוק נגד הטרדה מינית בעבודה, מה עושים במקרה של הטרדה מינית וכיצד להימנע מהתנכלויות.

הלומדה מותקנת על מערכת האינטראנט הפנימית של הארגון ודרכה יכול כל עובד ללמוד על הנושא בקצב שלו, באמצעות מילוי שם משתמש וסיסמה. מעבר לפרקים הגנריים, ישנו פרק ייחודי המותאם באופן ספציפי לכל ארגון הרוכש את הלומדה, בו מפורט אופן הטיפול שהארגון נוקט כנגד המטריד/ה.

לדברי שחר טביב, סמנכ"ל פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת בג'ון ברייס מכללת היי-טק, "מטרת הלומדה לחשוף ולהרחיב את רמת הידיעה של כל עובדי הארגון בנושא הטרדה מינית, מתוך מטרה לסייע לארגון במניעת מקרי הטרדה מינית. יצרנו לומדה אינטראקטיבית המבוססת על דילמות ולשון החוק, כאשר בסיום הלמידה עובר כל משתמש מבדק הכולל הדמיות של סיטואציות שונות, לגביהן הוא  נדרש להחליט האם מדובר בהטרדה מינית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים