ServiceWise תייצג בישראל את Marketo האמריקאית

במסגרת שיתוף הפעולה עם Marketo, תציע ServiceWise ללקוחותיה שירותי ייעוץ ויישום לפתרונות החברה, לרבות מערכת Marketo Lead Generation המאפשרת ניהול מלא של ה-"לידים" מרגע יצירתם ● עינת צור-שיין, מנכל"ית משותפת ב-ServiceWise: "מערכות לאוטומציה של שיווק מקוון מאפשרות למחלקות שיווק בארגונים ועסקים לייעל באופן משמעותי את פעילותן ולהפוך ממרכז עלות למרכז רווח"

חברת ServiceWise יישומים עסקיים הודיעה היום (ג') על כניסתה לתחום שירותי היישום, ההטמעה והייעוץ למערכות אוטומציית שיווק מקוון (marketing automation). כחלק מהליך כניסתה של ServiceWise לתחום זה, חתמה החברה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Marketo האמריקאית וכעת היא תייצג אותה בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה עם Marketo, תציע ServiceWise ללקוחותיה שירותי ייעוץ ויישום לפתרונות החברה, לרבות מערכת Marketo Lead Generation המאפשרת ניהול מלא של ה-"לידים" מרגע יצירתם, באופן שנועד להבטיח כי אותם "לידים" שבסופו של דבר יגיעו לידי צוותי המכירות יהיו אלה הבשלים והמוכנים ביותר להמשך תהליך המכירה.

"מערכות לאוטומציה של שיווק מקוון מאפשרות למחלקות שיווק בארגונים ועסקים לייעל באופן משמעותי את פעילותן ולהפוך ממרכז עלות למרכז רווח", אמרה עינת צור-שיין, מנכל"ית משותפת ב-ServiceWise.

לדבריה, "באמצעות הטמעה נכונה של מערכת דוגמת Marketo, ניתן לאחד יחדיו את כל הערוצים הקלאסיים והחדשניים המשמשים את מנהל השיווק. בין הערוצים ניתן למנות את אתר האינטרנט, הדיוור האלקטרוני, הפעילות במדיה החברתית ועוד. האיחוד בין ערוצים אלה ואחרים, הופך את תהליכי הייצור, הטיפוח וניהול ה-'לידים' העסקיים עד להעברתם לטיפול מערך המכירות, לאוטומטיים ויעילים במיוחד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Om81

    Marketo is a wonderful B2B tool that provides high quality leads for the Sales Rep. With that in mind this tool is pretty much an overkill for SMB's - take that into consideration when coming to implement such a complex App.

אירועים קרובים