תוכן שיווקי

גרטנר: טכנולוגיות 3PAR מספקות ל-HP יתרונות חשובים תחום האחסון במערכות ענן

HP שובצה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר לשוק מערכות הביניים ומערכות הקצה העליון בתחום מערכי דיסקים מודולריים

06/12/2011 14:21

חברת HP שובצה כמובילה בריבוע הקסם של חברת המחקר גרטנר לאחסון במערכי דיסקים מודולריים (Modular Disk Array) – מערכות דרג ביניים וקצה עליון, שתומכות בפרוטוקולים לגישה ברמת הבלוק (Block-Access).

בדו"ח המסכם, מציינים חוקרי גרטנר, כי HP זכתה לתנופה חשובה בתחום, בזכות רכישת חברת 3PAR והאינטגרציה של הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה לתוך קווי המוצר של HP. עוד מצוין בדו"ח, כי יוזמות השיווק של החברה וחבילות המוצר שיצרה בהתמקדות בתחום מחשוב הענן והתשתית המאוחדת (Converged Infrastructure), סייעו גם כן להצבתה בין מובילות התחום.

עוד מוסיפים עורכי המחקר ומציינים מספר נקודות חוזקה עיקריות של מערכי האחסון מבית HP: הגמישות ואפשרויות ההרחבה שמאפשרת טכנולוגיית HP 3PAR; אספקה רזה של האחסון במהירות גבוהה; אופטימיזציה של שעתוק (רפליקציה) הנתונים לאתר מרוחק; שימושיות גבוהה בזכות תמיכה ב-RAID 5 ו-RAID 6 ברשת; אינטגרציה עם VMware VAAI; אוטומציה של הניהול וקביעת תצורה גלובלית; הגירה (מיגרציה) דינמית של LUNs; ועוד.

חוזקות חשובות נוספות נובעות מטכנולוגיית האחסון הפדרטיבי Peer Motion של HP. טכנולוגיה זו מאפשרת להגר מידע ממערך אחסון אחד למערך אחסון שני ללא סיכון, ללא מעורבות אנושית וללא חשיפה של מערכות מידע – דבר שתורם לשימושיות גבוהה, להמשכיות עסקית ולגמישות של ה-IT.

אריק יפה, מנהל חטיבת מוצרים עסקיים (ESSN) ב-HP ישראל, מסר כי "HP רואה במערכי אחסון מודולריים אבן בניין חשובה בהקמת סביבות וירטואליות וסביבות ענן. הטכנולוגיות פורצות הדרך שהצגנו בשנה החולפת, חלקן עקב רכישת 3PAR וחלקן בזכות פיתוח עצמי ושיתופי פעולה עם גורמים מרכזיים בשוק, כבר באות לידי ביטוי בשילוב שלנו בחזית היצרנים בשוק זה".

אירועים קרובים