תוכן שיווקי

חברת פרפורמיט (PerformIT) תכננה וסייעה בהקמת מערכת ניהול מידע רפואי

06/12/2011 14:55

חברת פרפורמיט סיימה בהצלחה פרויקט בחברת Medical4all הבין לאומית המורכב משילוב של מספר רב של מערכות (תשתיתיות ואפליקטיביות). Medic4all AG היא חברת האחזקות הבינלאומית של הקבוצה המובילה בתכנון, פיתוח ושיווק של טכנולוגיות טלרפואה ושירותים.

תומר רוזנטל, מנהל פרויקט Medic4All: פלטפורמת ה-webdoctor מאפשרת למטופל, לצוות הרפואי ולשירות לקוחות להציג ולנהל רשומות רפואיות ומידע רפואי כולל מסדי נתונים רפואיים גדולים והתייעצויות בשיחות וידאו. המערכת מאפשרת ליצור ניהול תיק בריאות אישי הכולל היסטוריה רפואית תוך התייעצות מקוונת עם איכות HD לשיחות הוידאו".

דמיטרי גייזרסקי, ארכיטקט בכיר, PerformIT: פרפורמיט נבחרה לתכנון ארכיטקוני מקיף של הפתרון וליווי תהליך היישום. מערכת "ווב דוקטור" בנויה על גבי טכנולוגיית Microsoft SharePoint 2010 והיא ממנפת טכנולוגיות כגון: ASP.NET MVC 3,  .Net 4 4.0,  Silverlight 4, Unity IoC Container, Enterprise Library 5 ,Active Directory, SQL Server 2008 R2,  SSRS 2008R2,  Microsoft AppFabric Server,  MSMQ. המערכת מתוכננת עבור מדרגיות גבוהה היא משתמשת  בטכנולוגית מיקרוסופט AppFabric Cache Cluster עם זכרון  מטמון מבוזר. הפתרון משלב טכנולוגיות קוד פתוח NHibernate ו-nServiceBus.

תומר רוזנטל, מנהל פרויקט Medic4All, פרפורמיט תומר רוזנטל: "Silverlight מאפשרת לנו להקליט 12lead ECG מהתקני ECG שונים ונותנת למשתמש אפשרות למדידה מביתו מבלי להגיע לקליניקה. אחת הבעיות העיקריות בפרויקט הייתה אבטחת המידע הרגיש  כמתבקש ע"י התקן HIPAA. לשם כך פיתחנו מנגנון להתחברות אישית עם אימות מבוסס Claims Based Authentication המאפשר כניסת משתמש למערכת על פני מספר רב של יישומים כגון: SharePoint, ASP.NET MVC ואפליקציות סלולר. מערכת ה"ווב דוקטור" מאושרת לתקני CE ו-ISO".

PerformIT – הגישה הייחודית
הגישות המסורתיות לפתרונות טכנולוגיות מידע שומרות על חלוקה מלאכותית בין שכבות התשתית ליישום. והתוצאה: עבודת טלאים של פריטים נפרדים שנתפרים יחד במטרה לספק פונקציונליות. PerformIT מתרחקת מהמודל הזה, ומציעה גישה הוליסטית, כוללת, שבה כל שכבות הפתרון וכל שלבי הפרוייקט עובדים יחד – מההתחלה ועד הסוף.

PerformIT מציעה מגוון רחב של פתרונות ושירותים בתחום ארכיטקטורת מערכות מידע. כל הפרוייקטים שלנו מתחילים בהערכה ארכיטקטונית מעמיקה של המטרות והצרכים. בשלב הבא, אנחנו יוצרים את התוכנית ומטמיעים סביבת טכנולוגיות מידע שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית, מבלי לשכוח את היעדים העסקיים ואת המציאות. הגישה הייחודית שלנו, Architectural Design, מעניקה לנו תובנות מעולות שקשה למצוא היום בשוק. אנחנו יכולים לקחת את התובנות האלה ולתרגם אותן לפרוייקטים מצליחים שמסתיימים במסגרת הזמן והתקציב שנקבעו מראש.

למידע נוסף

אירועים קרובים