תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ראיון עם תומר נורי, סמנכ"ל טכנולוגיות בנטקום (מלם-תים תקשורת), הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

בעקבות כנס "2011 Technology Day" של סימנטק ישראל

06/12/2011 15:02

1.    ספר בקצרה על החברה שלך ותחומי פעילותכם
נטקום מקבוצת מלם-תים פועלת מזה למעלה מ-22 שנה כאינטגרטור תקשורת ואבטחת מידע והינה מהמובילות בשוק הישראלי. החברה מתמקדת בהבנת צרכי הלקוח, בתכנון ויישום של מערכי תקשורת, אבטחת מידע ופתרונות שו"ב (שליטה ובקרה) מתקדמים.

לנטקום שש התמחויות ליבה: Networks & IP Services,NG Datacenters, Security, IT Management ,Unified Communication ו-Contact Centers. בנוסף, מציעה נטקום מגוון שירותים משלימים ופתרונות ורטיקאליים ייחודיים למגזרי הטלקום, הביטחון, הממשלה, הפיננסים, הבריאות ועוד.

2.    ספר על שיתוף הפעולה עם סימנטק בישראל
נטקום היא שותפה בכירה ברמת פלטינום של סימנטק בישראל בתחום אבטחת מידע ושו"ב והינה בעלת הסמכותSpecialization Master.

3.    מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק אצל לקוחותיכם?
נטקום מאפיינת ומיישמת את פתרונות האבטחה והשו"ב המתקדמים של סימנטק עם התמחות וניסיון מוכח ביישום והטמעת פתרונות מורכבים בארץ ובעולם. פתרונות כגון: ניהול שרתים ותחנות קצה, הקשחת שרתים, EPS/DLP – הגנה על תחנות קצה, אבטחת שרתי דוא"ל ופתרונות SIEM לניהול אירועי אבטחת מידע.

4.    הצג בקצרה סיפור הצלחה אצל לקוח עם פתרונות סימנטק
השילוב בין הפתרונות המובילים של סימנטק עם הניסיון והמקצועיות של נטקום, תורם להטמעה מוצלחת ויעילה של מערכי אבטחה ושו"ב אצל לקוחות רבים, ומציע הגנה טובה יותר על התשתיות הקריטיות בארגונים שונים.

5.    איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום ניהול ואבטחת מידע?
סימנטק הינה יצרנית אבטחה מהמובילות בעולם. הפתרונות האינהרנטיים של החברה וכן פיתוחיה החדשים לצד רכישות שביצעה, מחזקים מאוד את מעמדה בתחום אבטחת מידע ושו"ב. אנו רואים בסימנטק שותף אסטרטגי לפעילותנו בתחום זה.

אירועים קרובים