תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ארגונים שישכילו לבחור היום את מערכות ה-BI של המחר, יובילו את המשק

06/12/2011 15:08

באירוע BI BOOM שהתקיים בשבוע שעבר, הציגה PyramidAnalytics את המוצר שהותאם באופן ייחודי לשוק הישראלי הן מבחינת השפה והן מבחינת דרישות השוק הייחודיות. בהרצאה שהועברה על ידי רונן חן, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה, הדגיש חן את חלון הזמן הנוכחי בו ארגונים נדרשים לקבל החלטה לגבי מוצרי ה-BI העתידיים של הארגון. מוצרים שחייבים להיות אינטואיטיבים, מהירים, ויזואליים ובנויים בממשק משתמש מוכר כמו למשל ממשק המשתמש של OFFICE.

הבסיס להחלטה של בחירת הטכנולוגייה חייב להסתמך על מספר רבדים. השינויים שחלים בתחום הבינה העסקית בתקופה הנוכחית הינם רבים במיוחד. בעבר, תחום ה-BI התמקד בעיקר במתודולוגיה, טכנולוגיה, והשימוש בנתונים לטובת קבלת החלטות. משתמשים יכלו לנתח נתונים הסטורים, נוכחיים ותקופתיים על ידי שילוב של מידע תפעולי ותחזיות. לרב התהליך היה ארוך ומסורבל. בינה עסקית היתה זמינה רק עבור מספר מצומצם של משתמשים והצורך לקבל מידע על-ידי עובדים נוספים גדל.

מחלקת ה-IT ניסתה לתת מענה לביקוש הגדל למידע מצד המשתמשים. משתמשים ביקשו גישה למידע בזמן אמת, ביקשו דוחות המותאמים לצרכים שלהם ועוד. כאשר ה-IT לא עמד בקצב הדרישות, המשתמשים החלו למצוא דרכים עקיפות להגיע למידע הנדרש, דרכים שייתכן והיו מנוגדות למדיניות החברה או הדיוק של הנתונים נתון לספק. כיום המגמה הינה להעצים את המשתמשים ולתת להם את הכח והיכולת ליצור, לגשת ולשתף מידע בצורה חלקה ובקלות, מה שמוכר היום במונח Self Service BI.

PyramidAnalytics מאפשרת למשתמשים עצמם לחקור ולנהל את ההיבטים העסקיים שנוגעים להם לעיתים באמצעות דפדפן בלבד. לנתח את המידע בקלות בסביבה אחת, תוך שימוש בממשק משתמש מוכר המזכיר את ממשק ה-OFFICE 2010. החברה משתלבת במגמה נוספת שאנחנו עדים לה היום, והיא שילוב המידע שמיוצר ונבנה על ידי העובדים ב-Self Service BI לסביבה אחודה שמשלבת את המידע של המשתמשים השונים והופכת אותו לחלק בלתי נפרד מהפורטל הארגוני. היכולת של PyramidAnalytics להשתלב בסביבת הSharePoint של מיקרוסופט מאפשרת לארגון למקסם את השקעות ה-BI בסביבת מיקרוסופט.

שנת 2012 עומדת בסימן אי ודאות כלכלית, לא רק זאת אלא גם התחרות ובמיוחד בעידן בו התחרות בין הארגונים היא זו שדוחפת אותם למצוינות, ישנה חשיבות ליכולת התגובה המיידית לשינויים בשטח. פתרון ה-BI מבית PyramidAnalytics הוא אינטואיטיבי באופן כזה שיאפשר תחקור ובניית דוחות באופן עצמאי וללא תלות בגורמי ה-IT, מאיץ את התוצרים למקבלי ההחלטות , יוביל בסופו של דבר לניתוח מהיר ואיכותי וייתן יתרון בשטח לארגון.

יתרון משמעותי של PyramidAnalytics הוא שהממשק פותח לשמש גם את המשתמשים "עובדי הידע" ולא רק את האנאליסטים. למעשה המערכת משתמש את כל רמותצ הארגון וזאת על ידי יצירת פרופילים לקבוצוץ שונות החל מהסופר יוזר ועד לאחרון המשתמשים "צופי הנתונים" בלבד. לצד המשוב החיובי ממיקרוסופט וחברות ההטמעה והייעוץ, רושם פתרון ה-BI של PyramidAnalytics הצלחה גם בצד המסחרי, והוא מאומץ על ידי יותר ויותר ארגונים, מכל גודל.

לדברי חן, הייחודיות וגורם ה-WOW, נעוץ דווקא בתפישה של PyramidAnalytics, לפיה ה-BI אינו כלי למומחים בלבד – אלא מיועד לכל עובד שנדרש לקבל החלטות, קטנות כגדולות. לשם כך, הפתרון עושה שימוש בממשקים מוכרים, המהווים חלק משולחן העבודה הטבעי של המשתמשים. Pyramid Analytics מקפידה לתת מענה למגמות ושינויים בשוק, בעזרת כלים אינטואיטיביים ידידותיים ומוכרים המאפשרים לארגונים המאפשרים להעצים את מקבלי ההחלטות בארגון דרך מתן יכולת ליצור, לגשת, ולחלוק תובנות עסקיות דרך יכולות ה -Self Service BI.

חברת Pyramid Analytics מיוצגת בישראל ע"י חברת פילת ITCom. לדברי ניב פלדמן, מנכ"ל פילת ITCom, שנת 2012 הולכת להיות שנה ללא ספק שנה בה Pyramid Analytics ביחד עם חבילת ה-MS SQL יתבסס כשחקן המרכזי בשוק ה BI בישראל.

אתר Pyramid Analytics

אירועים קרובים