יבמ רוכשת את Cúram, המפתחת כלי ניהול לתוכניות ביטחון סוציאלי

החברה הנרכשת, שבסיסה בדבלין באירלנד, מעסיקה כ-700 עובדים, שיצטרפו לקבוצת התוכנה של יבמ ● הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו

יבמ (IBM) רוכשת את חברת Cúram, המייצרת כלי ניהול לתוכניות ביטחון סוציאלי במסגרות ממשלתיות ועירוניות. החברה הנרכשת, שבסיסה בדבלין באירלנד, מעסיקה כ-700 עובדים, שיצטרפו לקבוצת התוכנה של יבמ. הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

התוכנה של Cúram נמצאת בשימוש ביותר מ-80 פרויקטים ממשלתיים סביב העולם ומסייעת לניהול מדוייק ויעיל יותר של שירותים חברתיים ובניטור ההתקדמות במיצוי הפוטנציאל החברתי והכלכלי של האזרחים המטופלים בתוכניות האלה. התוכנה מיושמת בשירותי בריאות, ניהול כוח עבודה וארגוני ביטוח לאומי, ומשמשת לניהול תוכניות ביטוח הן ברמת הפרט והן ברמת המעסיק.

הפלטפורמה לניהול ואספקה משולבת של שירותים חברתיים כוללת מגוון תהליכים גמישים המאפשרים עדכון מהיר של תוכניות ביטוח לאומי ופעילות חברתית במקביל לשינוי המדיניות הממשלתית או העירונית. שימוש בכלי התוכנה האלה מצמצם את עלויות תפעול התוכניות ומבטיח הפניית מירב המשאבים הציבוריים לפתרון הסוגיות החברתיות המרכזיות.

Cúram, שפירושו בשפה האירית "טיפול והגנה", נוסדה ב-1990. עם רכישתה, תשולב התוכנה אותה פיתחה במיזם הערים החכמות של יבמ, המסייע לגופי ממשל מקומי להציע שירות טוב יותר לתושבים באמצעות ניתוח נתונים, חיזוי בעיות ותיאום השימוש במשאבים.

חברת הייעוץ IDC מעריכה, כי שוק הטכנולוגיות לערים חכמות יעמוד השנה על 34 מיליארד דולרים, ויצמח בקצב שנתי של 18% על מנת להגיע ל-57 מיליארד כבר ב-2014.

יבמ משתפת פעולה עם Cúram מאז 1999. יותר מ-90% מהלקוחות הקיימים של החברה הנרכשת משתמשים בתוכנות התשתית של יבמ ממשפחת WebSphere וכ-70% מתוכם משתמשים במערכות חומרה של יבמ.

רכישת חברת Cúram היא הרכישה ה-173 של יבמ בחמש עשרה השנים האחרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים