חגיגה ב-Android Market: המשתמשים הורידו כבר 10 מיליארד עותקים של יישומים

חנות היישומים של גוגל קיימת כבר שלוש שנים, וקצב הורדת היישומים בה עומד על כמיליארד בכל חודש ● העובדה שבאפל הגיעו כבר מזמן ל-10 מיליארד הורדות אינה מפריעה לגוגל לחגוג ולהציע יישומים בעשרה סנטים לעותק

גוגל (Google) ציינה אתמול (ג') את ההורדה ה-10 מיליארד במספר של יישום מ-Android Market – כשלוש שנים לאחר שהושקה החנות בראשונה.

החברה ציינה את המיליארד הראשון שהורד כ-20 חודשים לאחר השקת החנות, ולאחר חמישה חודשים נוספים צוינה ההורדה השני מיליארד במספר. חודשיים לאחר מכן הגיעה החנות לשלושה מיליארד עותקים של יישומים, לאחר עוד חודשיים – ל-4.5 מיליארד, עוד חודשיים חלפו ונרשמו שישה מיליארד, וכעת, בתום ארבעה חודשים נוספים, הורידו המשתמשים בסך הכול 10 מיליארד עותקים של יישומים. כיום עומד קצב ההורדות של היישומים מ-Android Market על כמיליארד עותקים לחודש.

"אף יישום לא היה נולד אלמלא ניצבו מאחוריו המפתחים שיצרו אותו", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג מטעם גוגל. "מדי יום ממשיכים המפתחים לדחוק את גבולות המציאות, ואנחנו מעריכים מאוד את מאמציהם ומודים להם על כך".

לרגל האירוע מציעה גוגל שורה של יישומים, שעולים בדרך כלל בין דולר ל-10 דולרים לעותק, ב-10 סנטים בלבד לכל עותק. בסך הכול מציעה החברה במסגרת המבצע 100 יישומים, ומדי יום יוצגו במסגרתו 10 יישומים חדשים. עשרת היישומים הראשונים שהוצעו אתמול במסגרת המבצע הם: Asphalt 6 HD, Color & Draw for Kids, Endomondo Sports Tracker Pro, Fieldrunners HD, Great Little War Game, Minecraft, Paper Camera, Sketchbook Mobile, Soundhound Infinity ו-Swiftkey X. היום יוצעו במסגרת המבצע עשרה יישומים נוספים.

בסך הכול מוצעים כיום ב-Android Market יותר מ-300 אלף יישומים להורדה, הן עבור טלפונים חכמים והן עבור מחשבי לוח עם מערכות אנדרואיד (Android). משתמשי אנדרואיד יכולים, כמובן, להתקין יישומים מתאימים גם ממקורות אחרים, ומשום כך ייתכן בהחלט שהמספר הכולל של יישומי האנדרואיד שמוצעים ברחבי העולם גבוה באופן משמעותי ממספר זה.

לשם השוואה, App Store של אפל (Apple) פתחה את שעריה ב-2008. שנתיים וחצי לאחר מכן, בינואר 2011, הודיעה אפל, כי משתמשי iPhone ,iPad ו-iPod Touch הורידו בסך הכול 10 מיליארד עותקים של יישומים, לאחר שגייל דייוויס מאורפינגטון, קנט שבבריטניה הורידה את היישום Paper Glider ובכך הפכה רשמית למורידת העותק העשרה מיליארד. ביולי השנה הודיעה אפל, כי המספר הכולל של העותקים שהורידו המשתמשים מ-App Store הגיע ל-15 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים