דיווחים: הנתח של גוגל בשוק הפרסום באינטרנט עמד ב-2010 על 44%

גוגל רשמה עלייה בנתח שלה בשוק הפרסום המקוון לעומת 2009, אז הוא עמד על 42% ● שנייה ברשימה, הרחק מאחור, נמצאת יאהו!, שהנתח שלה הגיע בשנה שעברה ל-8% בלבד ● הפרסום המקוון יתפוס השנה 16% מכלל שוק הפרסום, וב-2014 יעלה שיעורו ל-21%

מסקר שפרסמה חברת ZenithOptimedia שלשום (ב') עולה, כי הנתח של גוגל (Google) בשוק הפרסום באינטרנט ברחבי העולם הגיע ב-2010 ל-44.1%, בהשוואה ל-41.9% ב-2009. במקום השני, הרחק מאחור, נמצאת יאהו! (!Yahoo) עם נתח של 8.3% בשנה שעברה לעומת 9.6% לפני שנתיים.

הנתח של AOL ירד ב-2010 ל-1.5% בלבד אל מול 2.2% ב-2009 ו-6.3% ב-2006. לעומת זאת, בנתח של פייסבוק (Facebook) נרשמה עלייה של יותר מכפליים – מ-1.4% ב-2009 ל-3.1% ב-2010. ב-ZenithOptimedia מעריכים, כי העלייה של פייסבוק תימשך וכבר השנה יעלה הנתח שלה על זה של מיקרוסופט (Microsoft).

החברה מעריכה, כי השנה תירשם עלייה של 3.5% בהוצאה הכוללת על פרסום ברחבי העולם ובשנה הבאה תירשם עלייה נוספת, של 4.7%. בסך הכול, על פי התחזית של החברה, יסתכמו ההוצאות על פרסום ברחבי העולם ב-2011 ב-464 מיליארד דולרים וב-2012 – ב-486 מיליארד. הנתח של הפרסום באינטרנט מתוך ההוצאה הכוללת על פרסום ירשום את הצמיחה המהירה ביותר, ושיעורו עתיד לגדול מ-15.9% השנה ל-21.2% ב-2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים