מיקרוסופט תשיק את חנות היישומים של חלונות 8 בפברואר

החברה סיפקה הצצה ראשונה לחנות בכנס שערכה בסן פרנסיסקו ● היא תציע יישומים למחשבים אישיים ולטאבלטים - בחינם או במחירים שינועו בין 1.49 דולר ל-999 דולרים, יישומים לתקופת ניסיון שניתן יהיה להמיר לגרסה המלאה מתוך היישום עצמו ושקיפות רבה יותר למפתחים ● החנות אמורה להיות זמינה ביותר מ-200 מדינות וביותר מ-100 שפות, וניתן יהיה לשלם עבור היישומים בכ-60 מטבעות

הבטה של חנות היישומים של חלונות 8 (Windows 8) אמורה לצאת בסוף פברואר, עם ההשקה המיועדת של הבטה הרשמית של מערכת ההפעלה – כך חשפה מיקרוסופט (Microsoft) בכינוס שערכה בנושא בסן פרנסיסקו. במהלך הכנס הציגה ענקית התוכנה פרטים ראשונים על החנות ואף חשפה את התוכנית שהיא מייעדת למתכנתים שירצו למכור את היישומים שלהם דרכה. החנות אמורה להיות זמינה ביותר מ-200 מדינות וביותר מ-100 שפות, וניתן יהיה לשלם עבור היישומים בכ-60 מטבעות.

חנות היישומים של חלונות 8 תהיה מעוצבת בסגנון ממשק המטרו של מערכת ההפעלה. היא תציע יישומים למחשבים אישיים ולטאבלטים – בחינם או במחירים שינועו בין 1.49 דולר ל-999 דולרים. כמו כל חנויות היישומים שקיימות כיום, היא תציג מסך ראשי שבו יוצעו יישומים שייבחרו על ידי החברה, וממנו ניתן יהיה לעבור למסכים לפי קטגוריות, כמו גם למסכים שמציעים רשימות של יישומים לפי פופולריות או לפי כל מיון וחתך אחר.

כמו במקרה של חנות היישומים לחלונות פון (Windows Phone), מפתחים יוכלו להציע יישומים לתקופת ניסיון שניתן יהיה להמיר לגרסה המלאה מתוך היישום עצמו, באמצעות פלטפורמה שמיקרוסופט תציע. לחילופין, הם יוכלו לבחור במערכת הודעות, מנויים וגבייה משלהם, לצורך הפעלת היישומים הללו.

בדומה לחנויות של החברות האחרות תגבה מיקרוסופט ממפתחים שירצו לגבות כסף יעבור היישומים שלהם כ-30% מהסכום. עם זאת, ברגע שמכירות של יישום מסוים יחצו את קו ה-25 אלף דולרים, מיקרוסופט תתחיל לגבות עבורו 20% בלבד, במטרה להשאיר למפתחים רווחים גדולים יותר עבור יישומים מוצלחים במיוחד.

בנוסף, מיקרוסופט מציעה למפתחים שקיפות רבה יותר בכל מה שקשור להעלאת יישומיהם לחנות. הם יוכלו לעקוב אחר סטאטוס האישור של היישום, לקבל הערות מהצוות האחראי ואף לקבל הערכת זמן מתי היישום יעלה לחנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים