לנובו, סמסונג וטושיבה יסייעו בפיתוח של חלונות 8 לסביבת ARM

שלוש החברות נבחרו כחברות המובילות על ידי שלוש יצרניות מעבדי ה-ARM המובילות - קוואלקום, Nvidia וטקסס אינסטרומנטס - בהן נעזרת מיקרוסופט על מנת לקדם את מערכת ההפעלה הראשונה שלה שלא תהיה מיועדת לסביבת מעבדי אינטל בלבד ● מי שבולטת בהיעדרה מרשימת החברות שישתתפו בפרויקט היא אסוס, יצרנית המחשבים הניידים החמישית בגודלה בעולם, ואחת השותפות הגדולות ביותר של Nvidia

האם הגרסה תעבור את הבדיקה? ARM

לנובו (Lenovo), טושיבה (Toshiba) וסמסונג (Samsung) יהיו חברות המיחשוב הגדולות שיעזרו בפיתוח של חלונות 8, מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), לסביבת המעבדים המבוססים על הטכנולוגיה של ARM. שלוש החברות הללו נבחרו כחברות המובילות על ידי שלוש יצרניות מעבדי ה-ARM המובילות – Nvidia, קוואלקום (Qualcomm), וטקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) – בהן נעזרת מיקרוסופט על מנת לקדם את מערכת ההפעלה הראשונה שלה שלא תהיה מיועדת לסביבת מעבדי אינטל (Intel) בלבד.

לפי האתר דיגיטיימס, מיקרוסופט אשרה לכל יצרנית מעבדים לבחור שתי יצרניות של מחשבים ניידים, אחת גדולה ואחת קטנה, שבמשאבים שלהן הם יוכלו להשתמש לצורך הבדיקות של חלונות 8 ל-ARM.

לנובו נבחרה על ידי Nvidia, שבחרה באייסר (Acer) כיצרנית השנייה. סמסונג נבחרה הן על ידי קוואלקום, שבחרה גם בסוני (Sony), והן על ידי טקסס אינסטרומנטס, לצד טושיבה.

מי שבולטת בהיעדרה מרשימת החברות שישתתפו בפרויקט היא אסוס (Asus), יצרנית המחשבים הניידים החמישית בגודלה בעולם, ואחת השותפות הגדולות ביותר של Nvidia ומעבדי הטגרה (Tegra) שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים