השחקן אלק בולדווין הורד מטיסה בגלל ששיחק בטלפון הנייד שלו

"הדיילת נזפה בי על כך ששיחקתי במשחק Words With Friends בזמן שהמטוס עמד בשער ההמראה, ללא תזוזה", טען השחקן בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף כי "לא פלא שאמריקן פשטה את הרגל" ● בולדווין דיווח ל-601 אלף העוקבים שלו ברשת החברתית, כי לבסוף עלה על טיסה מאוחרת יותר של אמריקן, אולם קבע כי זו תהיה טיסתו האחרונה עם החברה ● אמריקן אירליינס לא הגיבה על הידיעות בנושא, אך ניסתה לפנות לשחקן באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי שלה

השחקן זוכה פרס האמי, אלק בולדווין, טוען שהורד מטיסה של אמריקן איירליינס (American Airlines) בגלל ששיחק בטלפון הנייד שלו. בולדווין, שביקש להגיע מלוס-אנג'לס לניו-יורק, כתב בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו, כי "הדיילת נזפה בי על כך ששיחקתי במשחק Words With Friends בזמן שהמטוס עמד בשער ההמראה, ללא תזוזה". הוא סיים את הציטוט בקביעה, כי "לא פלא שאמריקן פשטה את הרגל".

השחקן, שמככב בשנים האחרונות בסדרת הטלוויזיה הפופולארית "רוק 30", המשיך וצייץ בעוקצנות, כי שינה את שם המשתמש שלו במשחק Words With Friends ל-"תמיד אפשר לטוס יונייטד", תוך שהוא רומז לאחת המתחרות העיקריות של אמריקן, יונייטד איירליינס (United Airlines). השחקן דיווח ל-601 אלף העוקבים שלו בטוויטר, כי לבסוף עלה על טיסה מאוחרת יותר של אמריקן איירלינס, אולם קבע כי זו תהיה טיסתו האחרונה עם חברת התעופה.

חלק מהדיווחים בארצות הברית רמזו לכך שהשחקן התנהג בגסות כלפי צוות המטוס, וזו הסיבה שהורד ממנו, אולם לא נמסרה גרסה רשמית שכזו מאף גורם. אמריקן איירליינס עצמה לא הגיבה על הידיעות בנושא "מטעמי צנעת הפרט", אך ניסתה לפנות לבולדווין באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי שלה, שם מסרה שהנושא בבדיקה וביקשה מהשחקן שיעביר את פרטי ההתקשרות שלו למחלקת שירות הלקוחות.

יצרנית המשחק בו שיחק בולדווין במהלך התקרית, זינגה (Zynga), מיהרה להגיב על הפרסום בטוויטר, ושיחררה תמונה שבה נראה ממשק המשתמש של המשחק עם הכיתוב "תנו לאלק לשחק". לוח התוצאות של המשחק בתמונה מראה את הכיתוב "א. בולדווין – 1; אמריקן איירליינס – 0".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים